Dagens bild

Nattbild från balkongen på hotellet.

176.webp

Jonas vilket hotell e det ni bor på o vilket pris ta gärna några bilder på rummet för läget ser bra ut tycker jag

micke

www.agoda.se/asia/thailand/bangkok/chat ... ZRhdveE%3d

Kanon hotell, jag har bott på flera hotell i Bangkok men detta är bäst hittils. Går gratis färja var 15 min till skytrain så ca 15 min att ta sig till Siam center. Jag har svit 2 sovrum 120 m2 kostar 1500 kr per natt har kök med ugn, spis, micro, vardagsrum och 2 stora toaletter. Farsan har ett grand rum 670kr per natt stort fint rum.

Jag har bott på det hotellet flera gånger,Helt ok för att vara bangkok!!

Tog en guidad tur i kanalerna i Bangkok igår, den kan jag rekomendera.

118.webp

134.webp

Vi hade en privattur bara ett stopp och kollade på kungens kanoter, annars körde vi runt +2timmar i kanalerna.

Lite intressantare utsikt här, häftigt kunna ligga vid poolkanten kolla på pråmarna som bogseras upp och ner för floden och all båt trafik. Annat än vid strändernara massa jetski inget intressant se. Bild från poolkanten.
Ja 3 timmar tog det med här totalt bytte väl ut zoo mot kanoterna kanske.

247.webp

Jag åkte en tur där 2006, helt utan stopp. Fast fick betala ett överpris. Min Thai kompis sa det kostar så här mycket. Inte en chans sa ja, men jag betalade snällt men såg nog sur ut. När han ville stanna båten sa min kompis, vi vill inte stanna och vi har betalt för att inte stanna ... sen kom inte frågan mer.

Han saktade dock in någon gång när det kom fram båtar som ville sälja frukt och snack, men då vi inte ville köpa så brydde han sig inte om det heller sen ...

Men dyrt vart det!

Jonas. Kanalbåtarna lät intressant och fint var det också, man tar sig nog en tur nästa resa. Vart startar turerna?

ska kolla lite i Bangkok guiden, där står det säkerligen vart man startar.

Trist är det, tror det snöat fyra gånger idag, kan inte värmen komma och smälta bort snön istället!

"mrputte " sa:
Baksidan har väl aldrig fint väder ;D ;D ;D ;D ;D
det har man inte hos er som är sidsteppade på västra kanten heller.
Här i Skåne är det närmast till allt. Gbg nära till vad då? Hartandade engelsmän.
Sthlm? Bara väldigt låångt borta....nästan i Karelen

"Jonas " sa:
www.agoda.se/asia/thailand/bangkok/chat ... ZRhdveE%3d

Kanon hotell, jag har bott på flera hotell i Bangkok men detta är bäst hittils. Går gratis färja var 15 min till skytrain så ca 15 min att ta sig till Siam center. Jag har svit 2 sovrum 120 m2 kostar 1500 kr per natt har kök med ugn, spis, micro, vardagsrum och 2 stora toaletter. Farsan har ett grand rum 670kr per natt stort fint rum.

Jonas prova detta hotell enilgt mig det bästa i bangkok!
Anantara bangok riverside

Maten är världsklass

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar