Djur tråden!

Vägrar, ni djurvänner vad beror det på, han/hon reser ju tom ragg nu när andra kommer nära, släpper mig inte en cm.

20230312_023947.jpg
Vaccinera katten, I princip gratis :thumbsup:

Hur i urskogen kan man behandla och göra så här mot något djur...

Vanligt i Thai att folk tar hundvalper, lägger dem i en säck samt kastar i floden, sett mer än en gång sådana påsar med dränkta hundvalpar, även gifta dem med gift som ger dem fruktansvärda plågor innan de slutligen somnar, rent för djävligt egoistiska många asiater skall du veta.

Vanligt i Thai att folk tar hundvalper, lägger dem i en säck samt kastar i floden, sett mer än en gång sådana påsar med dränkta hundvalpar, även gifta dem med gift som ger dem fruktansvärda plågor innan de slutligen somnar, rent för djävligt egoistiska många asiater skall du veta.

Eeh, @Fiskarn, har sett det på nära håll och då handlar det om runt knuten...

Vad det handlar om för min del är att avskyn över hur någon bara okänsligt kan lämna de små, när det finns möjlighet att kontakta eller ringa en utomstående förening eller någon typ av organisation som kan hjälpa till och kanske hitta ett hem till djuren...

Och jag har gatuhundar på gården som frun tar hand om, frun & jag har och haft, Yoyo, mut, Dham, Thong och Stiang som är den sista i hundväg, men vi har även också haft under vårt giftermål 10-20tal katter som vi lämnat till hjälpcenter, just nu har vi 3 katter och Stiang, men vi tar också hand om jaejims hundar som springer på gården, så frun har fullt upp med firman och djuren...

Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Svar
1
Visningar
1 K
L200
L
L
Svar
124