Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är gratis, rabiesvaccinering utförs av kommun eller annan utsedd , i vår by svärfar som hämtar vaccin på kommunen. Har man en i Thailand ovaccinerad katt hemma så skall man nog kolla skallen sin med , speciellt om man tror att rabies är etremt smittsamt.
Cool katt.
Ikväll behövde den lite svalka så den hade gått in på 7-Eleven och lagt sig mitt i en av gångarna.
Där kan man snacka om revir…helt oberörd den rörde sig inte ur fläcken när folk gick omkring i butiken.
Cool katt.
Ikväll behövde den lite svalka så den hade gått in på 7-Eleven och lagt sig mitt i en av gångarna.
Där kan man snacka om revir…helt oberörd den rörde sig inte ur fläcken när folk gick omkring i butiken.
Är ett himla liv på cikadorna här nere nu.
Nu ömsar dom skal inför parningen och säkrar nästa generation.
Det sitter fullt med tomma skal på träden överallt.
Den förbipasserande kvinnan tog hem de tre övergivna valparna och tog hand om dem tills hon hittade personer som ville adoptera hundarna. Hon beskriver hur ledsen hon blev över tanken att någon kan göra såhär mot små hjälplösa valpar.
Den förbipasserande kvinnan tog hem de tre övergivna valparna och tog hand om dem tills hon hittade personer som ville adoptera hundarna. Hon beskriver hur ledsen hon blev över tanken att någon kan göra såhär mot små hjälplösa valpar.
Vanligt i Thai att folk tar hundvalper, lägger dem i en säck samt kastar i floden, sett mer än en gång sådana påsar med dränkta hundvalpar, även gifta dem med gift som ger dem fruktansvärda plågor innan de slutligen somnar, rent för djävligt egoistiska många asiater skall du veta.
Vanligt i Thai att folk tar hundvalper, lägger dem i en säck samt kastar i floden, sett mer än en gång sådana påsar med dränkta hundvalpar, även gifta dem med gift som ger dem fruktansvärda plågor innan de slutligen somnar, rent för djävligt egoistiska många asiater skall du veta.
Eeh, @Fiskarn, har sett det på nära håll och då handlar det om runt knuten...
Vad det handlar om för min del är att avskyn över hur någon bara okänsligt kan lämna de små, när det finns möjlighet att kontakta eller ringa en utomstående förening eller någon typ av organisation som kan hjälpa till och kanske hitta ett hem till djuren...
Och jag har gatuhundar på gården som frun tar hand om, frun & jag har och haft, Yoyo, mut, Dham, Thong och Stiang som är den sista i hundväg, men vi har även också haft under vårt giftermål 10-20tal katter som vi lämnat till hjälpcenter, just nu har vi 3 katter och Stiang, men vi tar också hand om jaejims hundar som springer på gården, så frun har fullt upp med firman och djuren...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.