Hade en polare i Sverige , även han gift med en Thaitjej , han körde lastbil på fjärrtrafik , Skröt alltid om hur djäkla mycket stålar han hade , om stora arv mm , När de skulle hit till Thailand så bokade de förstaklass på Thai , tog selfies från flyget samt bilder på maten i första klass, la ut allt på Facebook ,, allt för att skryta om sina stålar , Fattig som en lus var han, ALLT på avbetalming , en gammal sopig bil hade han förvisso ,men värsta möbler stereo storbildsTV , ja allt skulle synas ,,Om man var där när posten kom så var det alltid från kreditbolag Kronkalle mm ,
Han ljög så in i helv. om sina stålar samt sitt övriga liv och meriter så till slut höll jag inte käften längre , men sanningen tålde han inte att höra sanningen , så polare är vi ej längre ,, men såna polare behöver man inte , bara jobbiga fjantiga typer som har behov av att hävda sig , inget som jag värderar högt precis ,,, jag lever mit liv , rättar mun efter matsäck och sen får väl folk här tycka vad fn de vill , visar bara på hur smarta de är själva