Når man blir gammel i Thailand og trenger hjelp til det daglige gjoremål , så tror jeg du får det bedre i Thailand en Norge , Her kan du få billig hjelp til det daglige gjoremål vist du er åleina , Har du sambo eller er gift så kan hon hjelpe deg vist hon vil , Og det er svärt billig å leige extra hjelp . Jeg er Handikappa mann i rullestol , og trenger hjelp til det meste . Man blir glemsk på sine gamle dager , så kjerringen minner meg på min medesin morgon og kveld . Hjelper meg i dusjen og påkledning , Lager den beste mat til meg ,Og gjor alt for jeg skal trives . Men slik har dei det ikke på alle Norske Sykehjem . Mange Norske sykehjem er kritikkverdige , I Norge er det ikke alle ansatte som snakker Norsk , det er arabisk dei snakker , Ett video opptak på aldershjem i Norge var det ei som spor etter vann , Når dei ansatte ikke forstår norsk så går dei i gjenn , Damen var uten vann i flere dager til dattra kom og såg video opptaket .
Se vedlegget norske sykeehjem .
Den demenssyke kvinnen var helt avhengig av hjelp for å leve. Hjelpen som sykehjemmet ga var så dårlig at Statsforvalteren mente den var i strid med loven.
www.dagsavisen.no