En seriös jämförelse av priser på hotell samt mat och leverne olika platser i Thailand

 
Ja jag fiskar inte och det går inte för mig att spela golf mer
Så att pröjsa 10---15kB på hotell tycker jag inte är för mycket i mina ögon
Jag blir bara äldre så jag passar på att njuta
av det jag har kvar både pengar och livet.
Ja alla är vi olika med olika behov och tur det. Ang golfen så har du problem med kroppen, är du helt säker på att det inte går att träna bort? Man kan träna bort mer fysiska problem än många inkl läkare tror.
 
Ja alla är vi olika med olika behov och tur det. Ang golfen så har du problem med kroppen, är du helt säker på att det inte går att träna bort? Man kan träna bort mer fysiska problem än många inkl läkare tror.
Ja jag har provat mycket
Jag har provat att swinga klubban men det är något som hugger så in i helvete .:mad:
 
Det beror på hur mycket du har i plånboken
Då är 15k kanske inte så mycket för ett hotellrum eller?
Många här tycker kanske inte så mycket att betala 500B till över 1000B för en flaska men ett hotellrum över 1000B är för mycket
Jag skulle aldrig lägga så mycket pengar på en flaska
Nja då får plånboken vara extremt tjock om jag ska lägga 15k för en natt om det inte ingår en massa extra all inklusive...
Men en flaska god rom för 5k kan jag tänka mig på julafton. Där missar du nåt ;)
 
Nja då får plånboken vara extremt tjock om jag ska lägga 15k för en natt om det inte ingår en massa extra all inklusive...
Men en flaska god rom för 5k kan jag tänka mig på julafton. Där missar du nåt ;)
Ha tror inte att jag missar något
Har alltid flaska coke zero för 22B på julafton:D:cool:
 
Nja då får plånboken vara extremt tjock om jag ska lägga 15k för en natt om det inte ingår en massa extra all inklusive...
Men en flaska god rom för 5k kan jag tänka mig på julafton. Där missar du nåt ;)
En god mörk rom är inte illa ,, stämmer bra , jag tar även gärna en Sang Som med cola , blir nog några nu nästa vecka och ett tag framöver , men inte för mycket , då kan man förlora fotfästet i verkligheten
 
En god mörk rom är inte illa ,, stämmer bra , jag tar även gärna en Sang Som med cola , blir nog några nu nästa vecka och ett tag framöver , men inte för mycket , då kan man förlora fotfästet i verkligheten

Hej

Själv fick jag lite dricka när jag fyllde år nyss.

1541654772977.jpeg


Av någon anledning fick jag en flaska med flytväst på, om det var en pik för stt jag själv inte använder det eller om det var för att flaskan inte skulle sjunka om den ramlade i vet jag inte.

1541654836549.jpeg


Mvh isan lover
 
Hej

Själv fick jag lite dricka när jag fyllde år nyss.

1541654772977.jpeg


Av någon anledning fick jag en flaska med flytväst på, om det var en pik för stt jag själv inte använder det eller om det var för att flaskan inte skulle sjunka om den ramlade i vet jag inte.

1541654836549.jpeg


Mvh isan lover
Kanskaedärför du fick den , jag menar därför att du inte förstår just varför;)
 
Har man inget annat att göra för stålarna så köper jag det fullt ut , men tror inte du har avbetalning på din bil eller dina möbler etc samt sen lägger de stålarna på hotellrum , i så fall finns det fler som tänker mycket märkligt
55555555555 antyder du att jag är lastbilschaufför eller liknande och har köpt alla mina möbler på abetalning etc. 5555555555.
För det är ju jag som sa dom hotellpriserna så det måste vara min ekonomi du snackar om.
Oooooh my budda, du är en rätt kul typ.
 
55555555555 antyder du att jag är lastbilschaufför eller liknande och har köpt alla mina möbler på abetalning etc. 5555555555.
För det är ju jag som sa dom hotellpriserna så det måste vara min ekonomi du snackar om.
Oooooh my budda, du är en rätt kul typ.

Du får nog lämna in din dator på service, 5:an hänger sej hela tiden.
 
55555555555 antyder du att jag är lastbilschaufför eller liknande och har köpt alla mina möbler på abetalning etc. 5555555555.
För det är ju jag som sa dom hotellpriserna så det måste vara min ekonomi du snackar om.
Oooooh my budda, du är en rätt kul typ.
:rolleyes:Har jag nämnt ditt namn ??
 
:rolleyes:Har jag nämnt ditt namn ??
Jag var den som sa dessa hotellpriser och sen blev det ett jäkla ståhej på dig.
Så vem är det annars du menar??
Måste man skriva namn för att rikta sig mot någon?
Men nej jag har inte köpt möbler på avbetalning eller köpt något överhuvudtaget till huset på avbetalning.
Jag är heller inte intresserad av att lägga 30k på någon fisketur.
Lägger jag hellre dom pengarna på ett finare hotell och tar en biltur ;)
 
55555555555 antyder du att jag är lastbilschaufför eller liknande och har köpt alla mina möbler på abetalning etc. 5555555555.
För det är ju jag som sa dom hotellpriserna så det måste vara min ekonomi du snackar om.
Oooooh my budda, du är en rätt kul typ.
Du tror inte att jag känner fler människor än dig ? Du flyger väl inte första klass på Thai och har en bostad i Sverige /Stockholm , har väl heller aldrig varit hemma hos dig . Upp till dig om du känner dig träffad , men jag skrev uppenbarligen inte om dig , om du inte kör fjärrtrafik med tradare då naturligtvis :rolleyes:
 
Du tror inte att jag känner fler människor än dig ? Du flyger väl inte första klass på Thai och har en bostad i Sverige /Stockholm , har väl heller aldrig varit hemma hos dig . Upp till dig om du känner dig träffad , men jag skrev uppenbarligen inte om dig , om du inte kör fjärrtrafik med tradare då naturligtvis :rolleyes:
Man kan ju undra hur ekonomin ser ut när man tycker ett hotellrum för 3000bht motsvarande 900 kronor är att leka rikemansliv ;) 555555.
Eller tycka att bränna 4000 kronor är lyx lyx.
 
Man kan ju undra hur ekonomin ser ut när man tycker ett hotellrum för 3000bht motsvarande 900 kronor är att leka rikemansliv ;) 555555.
Eller tycka att bränna 4000 kronor är lyx lyx.

Hej

Det är ju ett annat prisläge i Thailand och jag tror att det är detta som spelar in, dom flesta räknar väl med att det som kostar 1 krona i Sverige ska kosta ungefär 1 baht i Thailand.

Sen är ju 3000 baht något som dom flesta får arbeta 10 dagar för i Thailand och då är det ju en del, men har man Svensk lön eller motsvarande ifrån något annat land så är väl det mesta billigt, men allt är ju relativt.

Mvh isan lover
 
 

Liknande trådar

N
Svar
35
Visningar
5 K
P
 
Tillbaka
Topp