Flyg och övriga transporter i Coronatider

Skrämmande resonemang IL, verkligen ett vidrigt sätt att urskulda ett än mer ansvarslöst förhållande till alkohol och bilkörning, "Ute på landet får man respekt och ingår i gemenskapen om man går ned på dom övrigas nivå," var går din gräns på att GÅ MED på de övrigas låga nivå "?
Det var droppen , din politiska syn kan jag acceptera , det får var och en ha som den vill ,
Men här gick fn gränsen för att att kunna visa minste respekt för din person .
Detta var det jävligaste jag läst på detta forum . Hur gör du med snutarna som pippar småflickor ? Ingår du i den gemenskapen också,
Sicken looser
Du har kallat folk för många nedvärderande ord på flera forum idag.
Skärpning Phonta!

Skrämmande resonemang IL, verkligen ett vidrigt sätt att urskulda ett än mer ansvarslöst förhållande till alkohol och bilkörning, "Ute på landet får man respekt och ingår i gemenskapen om man går ned på dom övrigas nivå," var går din gräns på att GÅ MED på de övrigas låga nivå "?
Det var droppen , din politiska syn kan jag acceptera , det får var och en ha som den vill ,
Detta var det jävligaste jag läst på detta forum . Hur gör du med snutarna som pippar småflickor ? Ingår du i den gemenskapen också,
Sicken looser
IL har ju faktiskt inte fel i allt han skriver.
Det har inte du heller.
Men denna gången tycker jag du lyckades överträffa sig själv.:thumbsdown:

Sicken looser
Detta inlägg var droppen!

Sicken looser
Va sysslar du med för skitsnack nu får du väl ge dej, snutar som pippar småflickor (finns nog inte många) ingår nog inte i vanliga thaimäniskors gemenskap om det kommer fram

Det är väl så Sverige agerar, vi tror att vi kan fixa alla miljöutsläpp själva. Då sägs det att vi måste föregå med gott exempel, gäller inte det i samma utsträckning i Thailand. Jag tror om vi kör nyktra kommer kanske ytterligare någon göra det. Det förändrar.

Hej

Visst kan du föregå med gott exempel i Thailand, men jag tror inte att du får så många följare, med största sannolikhet så säger folk bara falang ting tong.

Mvh isan lover

Hej

Visst kan du föregå med gott exempel i Thailand, men jag tror inte att du får så många följare, med största sannolikhet så säger folk bara falang ting tong.

Mvh isan lover
Jag har inte upplevt det, jag kör aldrig bil efter jag druckit, inte ens i Thailand. Min fru har påtalat det för din släkt så de vågar inte heller nu. Hennes pappa har slutat dricka.

Sen kanske de tycker jag är ting ting men det bjuder jag på.

Jobbig sits nu för alla.
Förhållanden som det slits på.
Visum som löper ut.
Och pass som är på väg att gå ut...

C0C50F83-E8B7-43AA-AB8E-FE8DCF9C273F.jpeg

Nu har jag fått mail från thai airways om att de vill erbjuda kupong istället för pengar. Jag avvaktar nog med det erbjudandet ett tag. Vet ju inte ens om de kommer flyga från Stockholm i närmsta framtiden eller vad biljetter kommer kosta med dem.

77C65E26-DF39-46A8-A429-1894967EE045.png

Nu har jag fått mail från thai airways om att de vill erbjuda kupong istället för pengar. Jag avvaktar nog med det erbjudandet ett tag. Vet ju inte ens om de kommer flyga från Stockholm i närmsta framtiden eller vad biljetter kommer kosta med dem.

Å andra sidan så är det väl tveksamt att något annat bolag flyger från Stockholm till Bangkok.

Hur kan punkt åtta vara en fördel och varför skulle en kupong vara bättre än pengar?

Om det skulle ge ex vis förtur eller mer värde, men gör ju ingetdera och de kan ändra reglerna hur de vill.

Tur jag fick mina pengar.

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27