Multirotor är för mig inget flyga , behövs ju inte mycket skicklighet med spakarna anser jag , för film och foto ,Ja! då är de ok , men att påstå det är RC flyg ,det håller inte jag med om. däremot en Skala Heli som flygs som en fullskala , det fodras kunskap , 3D flyg roar inte mig alls , Skalamodeller som flyg skalariktigt passar mig bra . Min Sukhoi 29a skall flygas som en fullskala , Loopar , Hammerheads , rollar, stallturns är något som man kan utföra med en fullsize och detta räcker för mig i min ålder .Har några polare här som tillhör värdseliten med 3D Heliflyg , efter en flygning är man visserligen impad , men det har inget med realistisk flygning att göra , F3a internation blir det på Staduim den 7 nästa månad , det är kul , massor med flyg , får se om jag får igång allt så jag kan flyga med min SU29a , har rökgenerator i den men funderar på att skippa den då man skitar ner kärran rent för djävligt ---
Beställde en Space Walker igår , skall ha den till min OS 155 a pump , Yaken som den har suttit i nu ett år börjar bli mjuk , Space walkern är en fin Skalakärra i 120 size dvs 2100 mm i wingspan ...... den skall nog hinnas flyga den 7e då jag har det mesta från yaken att flytta över ,servon radio mm , snabbt gjort att få den i luften
Bilderna är en Sukhoi 29a , en Space Walker som jag nu beställt
Visa bilaga 43438
Visa bilaga 43438