Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo vi reste i dom vanliga stolarna men de fanns platser lediga så de blev först till kvarn på dessa extra stora sätena men då vi satt så långt bak så hann vi inte ta dom tyvärr.....men de gjorde inget då total upplevelsen var bra ändå.Nu så har jag ju bara rest med dom 2ggr,dvs 2 plan från stockholm-bkk och har min uppfattning efter det och tror väl att de ska vara samma standard på resten av flygflottan och personalen.
Priset då?...Jo jag betalade 5500kr per person och i jultider så tycker jag att de var otroligt billigt.
Ps.....De är härligt väder nu här hemma och statistiken på 1 regndag per månad,,,dec,jan....kan jag stå ut med......Julafton blir i Hua Hin och nyårs afton i party staden Pattaya då jag samtidigt ska göra en till tatuering där.Pattaya är ju känt för att ha gigantiska ljus/fyrverkeri shower som är lätt att uppleva ifrån beachen/bryggan till skillnad mot BKK och därav valet.
Det verkar ju vara kanonflyg det där, Helgonet. Då skall man alltså inte vara rädd att boka med Qatar om dom är billigare än Thai. Thai är dock för det mesta billigast från Köpenhamn. Planen ser ju onekligen jättefina ut.
Ha en härlig tid i Thailand nu, tänk inte på en annan som är ute i kylan och blåsten och kör båt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.