Hej
Råkade också ut för ett missöde med SAS en gång när pojken var liten, vi reste hela familjen tillsammans och hade i god tid bokat säten tillsammans och med sovplats för pojken, detta bekräftade både resebyrån vid köp av biljetterna och SAS personalen vid incheckning på Landvetter, men när vi kom fram till Arlanda så ropades våra namn upp och vi ombads gå till vår gage, där tog personalen våra Boardingcard och gav oss nya som innebar att vi inte längre skulle få resa tillsammans utan placeras åtskilda och att sovplatsen för pojken inte längre fanns.
Jag blev skogstokig och skällde ut personalen efter notor, jag sa att vi vägrar gå på planet om vi inte får sitta tillsammans som utlovat, detta ordandes då genom att några andra också flyttades om, men vår sovplats till pojken fick vi inte tillbaka, så vi fick ha pojken i våra knän och turas om att äta, byta blöjor, mata pojken och gå på toa o.s.v, en ur personalen kom och talade med oss och bad om ursäkt för vad som hänt oss, han gav oss en flaska champagne som tröst, han förklarade dessutom vad som hänt.
Enligt honom så hade någon i Business Class fått vår sovplats till pojken genom att erbjuda pengar för den, ekonomin är dålig på företaget var hans förklaring, jag klippte sedan mitt SAS Eurobonus kort och slutade resa med SAS både i tjänsten och privat, valde sedan Lufthansa i tjänsten och skaffade ett Royal Orchid kort på Thai Airways för våra privata resor dit.
Mvh isan lover