Frågor ang giftemål/hemgift!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
stort grattis till er :)

PB220022 (Kopia).JPG

Jag blir så För*askat avundsjuk på er som permanent sover under samma tak som era kära.
Inspirationen till en förändring av mitt och hennes liv infinner sig och jag ligger nästan sömnlös på nätterna. De 4-5 telefonsamtalen per dag lättar inte problemen, tvärtom.
Jag är inte nöjd med att resa ner ett par gånger per år.
Ett stort grattis till alla er vars öde jag förhoppningsvis kommer att gå till mötes under nästa år.

"Sir One " sa:
Jag blir så För*askat avundsjuk på er som permanent sover under samma tak som era kära.
Inspirationen till en förändring av mitt och hennes liv infinner sig och jag ligger nästan sömnlös på nätterna. De 4-5 telefonsamtalen per dag lättar inte problemen, tvärtom.
Jag är inte nöjd med att resa ner ett par gånger per år.
Ett stort grattis till alla er vars öde jag förhoppningsvis kommer att gå till mötes under nästa år.

Ta hit na ett tag då så blir det inte så långt emellan så gjorde ja me min innan vi skaffade UT för henne

Men vet precis hur du känner dig har ju själv suttit me telefonen i timmar när ja va här o hon nere i Thailand

Glimten, vist ska jag tahitna... Började träna henne i april med att hon fick gå in hammarbytröjan. Jag har dock en del att avsluta här hemma innan jag vill ta hit henne.
Jag bor kvar i huset som jag och x-et köpte. Vill ha detta sålt innan och dela upp kosingen oss emellan. Ooy och jag har känt varandra länge men det känns inte rätt mot någon av dem att att starta ett gemensamt liv i en miljö som jag byggt upp med den förra

Sir One det kan jag förstå hoppas att det ordnar sig så fort som möjligt för dig :)

ge Xet dammsugaren o behåll resten ;) (skämt o sido)

Det var just dammsugaren som orsakade splittringen, jag var allergisk mot den

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

S
Svar
16
Visningar
1 K
Anonymius
A
L