Incheckning Thai Airways på Arlanda 2023

Nu handla tråden iof om Thai Airways från just Arlanda.

Men suprise, det går att flyga annat från Arlanda också.

Vilka är era favoriter när det gäller att få en egen 4 rad?

För det har kommit att handla om det.

Jag skulle säga Emirates. Garantat 4 rad på bägge sträckorna.

Nu handla tråden iof om Thai Airways från just Arlanda.

Men suprise, det går att flyga annat från Arlanda också.

Vilka är era favoriter när det gäller att få en egen 4 rad?

För det har kommit att handla om det.

Jag skulle säga Emirates. Garantat 4 rad på bägge sträckorna.
Jag ber om ursäkt, jag läste inte tråd rubriken.

När vi åkte med Thai till Thailand i december var det inte ens möjligt att checka in online så alla fick ställa sig i samma incheckningskö på Arlanda

Vet inte om det är ändrat sedan dess

Hem från Thailand i slutet av januari var det inga problem att checka in online men när jag kollade köerna på Suvvan gick faktiskt kön för incheckning snabbare är den kö som var för oss som checkat in online
Skyll dig själv för släpar med massa bagage, jag som reser lätt behöver inte ställa mig i den kön.
Tog tiden sist från jag gick ur taxin till passerat passkontrollen på suvvan tog det 10 minuter, ca samma sist jag flög från Arlanda, Göteborg sist tog det ca 2 minuter.
Eget val att släpa med massa onödigt.

Skyll dig själv för släpar med massa bagage, jag som reser lätt behöver inte ställa mig i den kön.
Tog tiden sist från jag gick ur taxin till passerat passkontrollen på suvvan tog det 10 minuter, ca samma sist jag flög från Arlanda, Göteborg sist tog det ca 2 minuter.
Eget val att släpa med massa onödigt.

Min sambo har en helt annan syn på vad som är "onödigt" än dig

Arbetspendla eller åka ner för att bo i sitt andra hus några månader har vissa skillnader i förutsättningar

Och ska man vara borta några månader spelar 30 min i kö inte någon större roll.....

Misstänkte att den kön inte var borta, det var nån tidigare i tråden i somras som hävdade att det var samma kö till alla diskar utom Royal Silk. Troligen fattade han fel.
Nä jag fattade inte fel. Det var som jag beskrev. Stod tom Thai Airways ovanför incheckning till SAS. Total förvirring den dagen

Min sambo har en helt annan syn på vad som är "onödigt" än dig

Arbetspendla eller åka ner för att bo i sitt andra hus några månader har vissa skillnader i förutsättningar

Och ska man vara borta några månader spelar 30 min i kö inte någon större roll.....
Har man ett andra hus borde man inte behöva släpa på skit, man har det man behöver där och det man behöver här.
Men spelar det ingen roll skall man heller inte gnälla över köer.

Har man ett andra hus borde man inte behöva släpa på skit, man har det man behöver där och det man behöver här.
Men spelar det ingen roll skall man heller inte gnälla över köer.

På vilket sätt har jag gnällt om köer ?

Vad vet du om innehållet i våra väskor och att det är "skit" ?

Allt man kan köpa på plats är onödigt skit.
Finns inte mycket i Sverige jag inte kan köpa i Thailand 2023 men många har inte fått med sig det och tror fortsatt man måste släpa med sig.

Så du anser att alla ska följa dina åsikter i sitt beteende i livet ?

På vilket sätt har jag gnällt på köer ?

Ja det har du full rättighet till precis som jag har rätt tycka meningslöst ha tex kläder i en väska om man reser till sitt andra boende.
Jo och jag kritiserar och gnäller inte över ditt val av resande så vad ger dig rätten att sitta och gnälla över mina val i livet och kalla mitt bagage för "skit" ?

Och för tredje gången. På vilket sätt gnäller jag över köerna ?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp