Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har några guldvaskar kärringar som vaskar inte guld men några slags svarta stenar i ån här. Gott om Banded Krait säger dom. Dom får väl ihop några hundratals baht om dagen. Tja man får ju hoppas att det inte går lika illa som idenna Hitchcock film Dial s for snake "posion"
Haft lite grumligt vatten i poolen pga allt regn. Men nu är det iordning ställt. Takterna sitter i sedan man var 3e maskinist och skötte kylvatten och pannvatten och faktiskt nån pool på nån båt. Var/är ofta lördagsrutin och leka kemist och skriva ned och dosera efter resultat och botten blåsa pannor.
Songs bars ägare är tillbaka, kanske finns det hopp för en säsong. Hon och exet David var dom första jag stötte ihop med här I Khao lak. Var väl 3 till 4 år innan Tsunamin då var deras bar dubbel ,en sidan åt marknaden och andra sidan åt gatan. En riktig hippiehåla var det, jäkligt trevlig.
Tja rökat, drickat och piller tog väl knäcken på David + en svensk samlagsmaskin som gick på baribedroger som kom i mellan var väl droppen. Så åkte han ut. Om säger som så den svenska damen hade inte fått sin vagina att bara pissa med eller nån skulle kanske säga hon led av ett självskadde beteende. Vad vet jag hon avverkade i allafall många från gul till vit under sin tid här.
Får väl se vad hon kan åstadkomma hon brukar konstant ha en cigg i käften och Sangsom Coke i handen. Typisk Thai life lever för dagen ibland utfattig ibland stålar. Här från igår tillsammans med Jompa på Lucky. Baren har rasat ihop så tog en bild från nätet.
Marina på gång säger dom vi får väl se hur det blir och slutar. Men helt klart intressant om går i båttankar. Inte idealisk plats kan jag tycka. Kan nog bli en hel del underhållsmuddring för att hålla nån slags farled in. Men blir det bra och väl skött, så för fan en båt skulle vara ok.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.