länge sedan jag kollade detta forum

 

in-ka

Forumveteran
ja länge sedan jag kollade detta forum, vet inte varför men nu ska det bli mera av den varan, har av någon underlig anledning kollat på MPR men tröttnat på allt skitsnack där trådar ständigt trasas sönder av som jag tror fylleskallar, kollade några trådar här å inga sönder trasade som jag såg, BRA BRA
 
ja länge sedan jag kollade detta forum, vet inte varför men nu ska det bli mera av den varan, har av någon underlig anledning kollat på MPR men tröttnat på allt skitsnack där trådar ständigt trasas sönder av som jag tror fylleskallar, kollade några trådar här å inga sönder trasade som jag såg, BRA BRA

hmmmmm..............., välkommen till................
 
Också tröttnat en del på MPR efter ett år som medlem.

Hoppas att det är bättre här.

Det är åtminstone lugnare.
Sedan finns det dessa interna stridigheterna som aldrig tar slut.
Ibland kommer Atom in och får oss övriga medlemmar att skämmas, med hans klarsynta inlägg.
Vi får en stund i skamvrån och sedan är det bra.
Nu är det ju inte alla som verkar förstå att dom har fått både skamvrå och dumstrut på sig och sådant är faktiskt lite roligare.

På detta forum avhandlar vi oftast följande ämnen.
1. Ekonomi
-Detta är inte makroekonomi, samhällsekonomi eller företagsekonomi. Nej, här handlar det om något som är både större och viktigare än sådana saker. Det är Jonas ekonomi som avhandlas.

2. Det riktiga Thailand.
-Ett nyupptaget ämne här på forumet. De thailändare som bor utanför Isaan är omedvetet statslösa och befinner sig i ingenmansland. De är som kurderna, dom har inget eget land då dom tror sig bo i Thailand men faktiskt bor utanför Thailands gränser.
Sedan är det som så att ju mer Laotiskt det är, desto mer Thailändskt är det. Laos är det absoluta Thailand.

3. Thailändska män och kvinnor.
-Thailändska män ska undvikas och så även thailändska kvinnor, då männen är farliga och damerna lömska.
Detta är inget problem egentligen. Det är bara att hålla sig utanför Thailand och semestra/ bo i Bangkok, Phuket, Pattaya eller i Hua Hin. Det sistnämnda bör man dock vara rullatorägare för att besöka.


I övrigt så är det ganska fritt att diskutera det mesta utan att folk imploderar
 
Hej

Själv är jag ju också ganska ny här på forumet, men jag tycker att stämningen verkar vara bra och att det är en hel del intressanta ämnen och seriösa diskussioner som förs, är positivt överraskad hittills.

Mvh isan lover
 
Visst fan finns det elakheter här. Vissa tar dom med en klackspark och vissa bryter ihop totalt då forumet är deras liv.
Personliga vendettor som mals på tills bägge kombattanter är totalt blinda av deras eget beteende och sedan blir paranoida och tror att allt som skrivs är riktat mot dom.

Äh, skit samma
Alltid samma visa
 
Senast redigerad av en moderator:
Man undrar hur mycket kina boys engentligen äger i Thailand? Min fru som bodde 12 år i Bangkok och jobbade med ekonomi hade ett antal olika chefer, alla dom var från Hong kong eller Singapore och ena hejare på att fuska med skatten sa hon! :)
 
Idag finns det en del för forumvärdar och ingen hemlig del. Förutom dom man själv kan ansöka att gå med i tex the dude.
 
Senast redigerad av en moderator:
Det är åtminstone lugnare.
Sedan finns det dessa interna stridigheterna som aldrig tar slut.
Ibland kommer Atom in och får oss övriga medlemmar att skämmas, med hans klarsynta inlägg.
Vi får en stund i skamvrån och sedan är det bra.
Nu är det ju inte alla som verkar förstå att dom har fått både skamvrå och dumstrut på sig och sådant är faktiskt lite roligare.

På detta forum avhandlar vi oftast följande ämnen.
1. Ekonomi
-Detta är inte makroekonomi, samhällsekonomi eller företagsekonomi. Nej, här handlar det om något som är både större och viktigare än sådana saker. Det är Jonas ekonomi som avhandlas.

2. Det riktiga Thailand.
-Ett nyupptaget ämne här på forumet. De thailändare som bor utanför Isaan är omedvetet statslösa och befinner sig i ingenmansland. De är som kurderna, dom har inget eget land då dom tror sig bo i Thailand men faktiskt bor utanför Thailands gränser.
Sedan är det som så att ju mer Laotiskt det är, desto mer Thailändskt är det. Laos är det absoluta Thailand.

3. Thailändska män och kvinnor.
-Thailändska män ska undvikas och så även thailändska kvinnor, då männen är farliga och damerna lömska.
Detta är inget problem egentligen. Det är bara att hålla sig utanför Thailand och semestra/ bo i Bangkok, Phuket, Pattaya eller i Hua Hin. Det sistnämnda bör man dock vara rullatorägare för att besöka.


I övrigt så är det ganska fritt att diskutera det mesta utan att folk imploderar

55555 gillar din humor och sätt att skriva på. Tummen upp :)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
15 K
A
A
Svar
11
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
1
Visningar
803
G
A
Svar
14
Visningar
3 K
W
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp