magunnar
Forumveteran
Hoppa på tåget igen.Måste först säga att jag lämnat detta forum som medlem men läser ganska ofta. Man kan ju undra varför jag då lämnade?
Anledningen till min sorti var följande. Några medlemmar har en väldigt negativt ton och ett tag blev det bara för mycket. När någon skriver och berättar om sina val av plats och typ av boende så blir dom ibland näst intill idiot förklarade. Jag gillar inte den inställningen. Vi är olika individer och gör olika val. Jag tycker det är väldigt intressant att läsa vad andra gjort, gör och få inspiration från det.
Självklart skall man uttrycka sin ställning i frågan men gör det med respekt. Precis som Du troligtvis hade gjort om Du satt öga mot öga med personen. Sammanfattat, var lite mer open minded.
Forumet har många trevliga och kunniga personer. Rent tekniskt är forumet också väldigt bra. Lätt att följa trådar mm.
Just nu är jag i Thailand och kollar här lite extra. Får se om jag hoppar på igen.
PS angående FB så tycker jag att det förstör för många, speciellt unga som trakasserar varandra och blir väldigt asociala. DS
/Nam Falang