SV: Blockera Asien-forum - Hur gör man?

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Nu får jag faktiskt hålla med ledarn lego. Jag förstår inte problemet, du kan väl bara låta bli att öppna Vietnamtrådarna. Nu har vi ett Asienforum och då skall det väl få användas, eller hur??

Som ledarn skrev - Skicka ett PM till GM eller ling i stället, det hade varit mycket smartare och diskret.
 
"legolas " sa:
Hejsan, vill fråga Er som kan, hur gör jag för att undvika att få se dessa inlägg som rör Vietnam. I mitt fall så är det icke intressesant att se dom på detta Thaiforum. Dock så tycker jag att det är bra att ha, ifall man nu skall dra över till detta land nån gång i framtiden och käka lite hund till middag.

Men kan jag göra en inställning och blockera bort dessa inlägg? Och hur gör man?
tacksam för Er hjälp...

legolas
Gå in i den här tråden så kan du får svar
(Ogiltig länk borttagen)
Rolf
 
Så jäävla taktlöst! Ingen som helst känsla för vett o etikett..
Förvånad? ? nej, inte ett skit :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
 
"Gazton " sa:
Så jäävla taktlöst! Ingen som helst känsla för vett o etikett..
Förvånad? ? nej, inte ett skit :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Och dessutom egenkär så att det bara visslar om det .... min comeback blev inte långvarig ..... tycker det har chanserat grovt här :thumbsdown:
 
"legolas " sa:
Tack Rolf!!! Men tyvärr så handlade det om att blockera hela asien-forumet, går inte det, så skitsamma då, ville bara höra om man kunde blockera det. Inte höra att folk blev ledsna i ögat för att man ville blockera det.

Ni hade i alla fall inga problem när b-tung frågade om han kunde blockera vissa medlemmars inlägg, det applåderades och förklarades och det gick tydligen bra. tror ni inte att många medlemmnar slutade tack vare det på forumet, och kände sig träffade? Eller är det skillnad på folk och folk?

legolas


Skillnaden har nog inte med folk och folk att göra, utan mer hur du skriver.


citerat från forumsreglerna:

Trivsel
Forumet ska vara en plats för debatt med en trevlig ton och berikande i största allmänhet. Alla ska känna sig välkomna med sin medverkan i forumen. Välj därför ord med omsorg. Det hör till god ton att följa generell netikett vilket annars kan leda till avstängning. Du får inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Undvik personangrepp, tillmälen och ärekränkning.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

Svar
14
Visningar
2 K
Mille1000
M
G
Svar
4
Visningar
2 K
Gazton
G
A
Svar
312
Visningar
15 K
A
A
Svar
11
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
1
Visningar
803
G
A
Svar
14
Visningar
3 K
W
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp