Pepsi
Forumveteran
Lyco!Pepsi jag tror så här, många inte alla har ingen grund att stå på. De som örlar och gnyr är de som inget har att erbjuda sin blivande eller nuvarande fru.
Jag och jag vet många i detta forum har innan god ekonomi, hus, verksamhet, gift, helt enkelt sett om sitt hus och lärt känna sin fru och dess omständigheter ( släkt, mor far, dotter andra döttrar mm) som krävs för ett UT, så enkelt är det!
Jag själv har hus, verksamhet samt en stor fet släkt, viktigt, stor släkt är makt. Men viktigt att dokumentation 'r okey för migrationen, så tänk på det.
Ju mer obskyr din ansökan är ju längre månad det tar, alltså att tro att giftermål, samt registrera hus osv i Thailand räcker glöm det Du kan yra hur mycket du vill om saker och ting, till syvende och sist sitter det en nyinsatt, minimalt utbildad som skall avgöra ditt och din frus ärende. Eftersom hon/han inte har adekvat utbildning vet hon/han inte ett skit, så hamnar ditt ärende där är du lost i många månader...hehehehe
Trycket idag är enormt med alla flyktingar och du är inte prioriterad, en thaiflicka som får sitt uppehälle från en falang i Sverige...hahahahha. Tror du att de prioriterar henne??? Nä det vet ju att hon supportas av dig med pengar!
Sen tycker jag också, min fru är inte prioriterad framför de alla lidande människor från krig och elände, min fru har det bra och vi har verksamheter samt hus och ett bra liv. Jag och min fru låter gärna alla dessa lidande människor få en chans, ser ni alla den möjligheten också, era fruar lider inte!
Lita mer på tur!!!
Jag gillar dig .. Men ditt ovanstående passad inte in på mig...
Jag har varit tillsammans med med min tant i över 2.5 år. Jag är inget pucko som jagat upp en tootis...
Hon är 46 år gammal. Och vi har varit tillsammans i thailand 6 gångre under denna tiden och hon har varit i sverig 2 gånger .. Sedan avseende hennes utbildning eller penga status har du inte en susning om...
Låter som din förutfattade mening är att jag plockar hem en bar flicka... Hur fan vet du vem jag träffade för 2.5 år sedan... ? Jobbar du för en viss konsult..?? Låter sååå..??
Kram Pepsi