@nam falang, för tidigt gå och lägga sig...

Vi som vill att @namfalang stannar uppe par timmar till, va ju kul.

• Yes

Röster: 10 100.0%
  • No

Röster: 0 0.0%

• Totala väljare
    10

Skall bara veta hur tråkig jag är idag, ring panpan för typ 11 år sen, då vart de fart på stan när jag flyttade hit, sen efter jag skiljde mig så tillbaks i stan...
Vi börja med Nidas på soi beukaw sen nåt v75 ställe sen kunde det sluta var som helst....
Idag tråkig hemmasittare, men jag gillar det, man går i åldersperioder, känner det börjar rycka och dags gå ut igen ;)
Äh man är inte tråkig för det! Bara lite mer ansvar och mindre lust att busa

Hur som vi blev bra på arslet på thai kärran ned till Suvvan! Slackade någon så fixade jag till personen upp på fötter igen och satte en bira i näven på stackarn :) Fan nu var det party
Vet inte ens om hälften av gubbarna lever jag umgicks med då men partaya kunde dom.
Jag var yngst 36 år, barndomspolaren var 39 år, resten var +65 upp till 72 år.
Häftigaste gubben va ju 72 åringen, jag, han och barndomspolaren har hittat på hyss soi 6...
Var innan jag kände till forum och fastna här...

Körde väl på i två dygn. Dippade nog aldrig under 2 promille. Vår programmerare som skulle sköta supporten gav upp efter typ andra samtalet. Jag fick helt sonika sätta mig i supporten och ta telefon. Gjorde ett uppehåll i festandet i ca två timmar. Supporten stängde sedan var det bara gasa igen. Kommer ihåg att vi körde moo kata vid poolen på kvällen. Jag var så jäkla dragen så jag knappt hittade grillen.

2006 kunde alla på firman sova i huset men 2008 hade vi blivit så många att halva gänget fick sova på hotell i Jomtien. Vi hade bokat en tur med dykning och instruktör, tuber alltså. Skulle ta det lugnt kvällen innan jo tjena gick ju bra! Kom hem med en sko på morgonkvisten någon gång, kommer inte ihåg hur.

Körde väl på i två dygn. Dippade nog aldrig under 2 promille. Vår programmerare som skulle sköta supporten gav upp efter typ andra samtalet. Jag fick helt sonika sätta mig i supporten och ta telefon. Gjorde ett uppehåll i festandet i ca två timmar. Supporten stängde sedan var det bara gasa igen. Kommer ihåg att vi körde moo kata vid poolen på kvällen. Jag var så jäkla dragen så jag knappt hittade grillen.
Shot tävling, ser ut som jag snortar, sen jag och frugan när vi är unga, jag 39 år.

FB_IMG_1644687165255.jpg

FB_IMG_1644687203324.jpg

Gjorde nytt försök att träffa tjejen kvällen innan dykningen, precis som ena dojan så försvann hon eller snarare jag :)
zlatan vad arg hon var :laugh2:

Klara du längre än polaren han fick panik i poolen.
Men skulle ändås med ut, som tur var blev han förkyld, jag ville inte ha han som min second.
Nä ingen panik. Gjorde mitt första dyk utan problem men hade så sjuk hjärtklappning. Så snart jag kom upp spydde jag som en räv. Hade supit i typ tre dygn.

Nä ingen panik. Gjorde mitt första dyk utan problem men hade så sjuk hjärtklappning. Så snart jag kom upp spydde jag som en räv. Hade supit i typ tre dygn.
Han fick panik i poolen, men skulle ändås med ut, eftersom vi köpte ihop så var vi paret, tog hand om varann.
Jag såg hur han balla ur i poolen och ville inte dyka med han, men inte lätt att säga till sin bäste polare.
Men han visste ju själv så kom på kvällen, jag mår inte så bra kan inte följa med imorrn.
Vsr lättnad för mig och resten, löst smidigt, no hard feelings...

Skall bara veta hur tråkig jag är idag, ring panpan för typ 11 år sen, då vart de fart på stan när jag flyttade hit, sen efter jag skiljde mig så tillbaks i stan...
Vi börja med Nidas på soi beukaw sen nåt v75 ställe sen kunde det sluta var som helst....
Idag tråkig hemmasittare, men jag gillar det, man går i åldersperioder, känner det börjar rycka och dags gå ut igen ;)
Nä, nu ska du va värd o ta med falangen på din morgon cykel tur längs walking street o runt upp mot rondellen vid busstationen i hem villagen...

Han fick panik i poolen, men skulle ändås med ut, eftersom vi köpte ihop så var vi paret, tog hand om varann.
Jag såg hur han balla ur i poolen och ville inte dyka med han, men inte lätt att säga till sin bäste polare.
Men han visste ju själv så kom på kvällen, jag mår inte så bra kan inte följa med imorrn.
Vsr lättnad för mig och resten, löst smidigt, no hard feelings...
Nä något ”psykfall” vill man inte ha med sig på dyk. Helt fel ställe att balla ur.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
0
Visningar