@nam falang, för tidigt gå och lägga sig...

Vi som vill att @namfalang stannar uppe par timmar till, va ju kul.

• Yes

Röster: 10 100.0%
  • No

Röster: 0 0.0%

• Totala väljare
    10

Du ska veta att om jag "börja" prata om regeringen eller felaktig politik så smäller rött fälla igen på stört.. Mor är och blir uppfostrad i systemet oavsett:mad:. Längtar till ett bingolotto bord där vi får säga vad vi känner oavsett ämne, inga problem hos mina kusiner, där går debatten för fullt utan utvisning, hahaha

Du ska veta att om jag "börja" prata om regeringen eller felaktig politik så smäller rött fälla igen på stört.. Mor är och blir uppfostrad i systemet oavsett:mad:. Längtar till ett bingolotto bord där vi får säga vad vi känner oavsett ämne, inga problem hos mina kusiner, där går debatten för fullt utan utvisning, hahaha
Min mor va så röd man kan tänka sig, gömde flyktingar, tog hand om alla problembarn (polarna) var med i allt vad som var sosse och styrde i Nödinge. Hon dog när hon var 36 år, dom fick stoppa ungdommar komma in i kyrkan för överfullt, va ungdommar Nödinge, Nol, Älvängen, Skepplanda Alvhem. Prästen hade aldrig sett nåt liknande innan på hennes begravning.
Många gngr våran lgnht va en samlingsgård för ungdommar, sen kanske hon gjorde krimminelt för hon hjälpte ungdommar som var lvu även min morfar gjorde samma, sådana som igentligen inte borde vara men blivit utkastade och satt ensamma på torget över jul typ..

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
0
Visningar