Lägga in bilder

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gazton, modell nr som du skrev ser ut till att vara modell nr till batteriet.

Men jag har luskat lite och kommit fram till en möjlig drivare (två drivare rättare sagt).

Dom finns på http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=447345&prodTypeId=321957&prodSeriesId=447369&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=228#113100

Laste ner och testa med "Media Card Reader Driver" först och om det inte skulle fungera, avinstallera denna och testa med den andra (Texas Instrumenti Media Card Reader Driver):
Om det nu inte skulle vara någon av dessa drivare så har man i alla fall testat..

//Peo

Nu har jag gått på pumpen. :mad: Jag kan inte länka bilder från Picasa till till CM.
Jag har bilderna i programmet och kan så vitt jag förstår få in dom i Webbalbumet. Sen ska man högerklicka och välja kopiera bildadress, det funkade en gång i går men inte nu jag får aldrig det valet utan endast de standard val som man får när man höger klickar.
Vad gör jag för fel?????????????????????????????????????????????????????
Hjälp någon. Jag har aldrig pysslat med bilder, så all hjälp behövs :-\
Rolf

Kom att tänka på att det jag gjorde i går var ju hemma på min pc och inte på jobbets. Våra mask. här på jobbet är rätt så strypta på rättigheter. Kan det va nåt sånt. Får väl testa när jag kommer hem.
Men all hjälp är välkommen änndå

Nähä det funkar inte hemma heller. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill gärna länka in bilderna till CM för att kunna skriva text över och under bilderna.
Nån som vet, KOM IGEN NU SNÄLLA

Föebannade Bill Gates :(
Det funkar inte i Explorer men i Firefox. Så nu gör jag ett nytt försök :D
DSCF0907.JPG

Samma älgar som igår tror jag :D

"Rolf " sa:
Nähä det funkar inte hemma heller. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill gärna länka in bilderna till CM för att kunna skriva text över och under bilderna.
Nån som vet, KOM IGEN NU SNÄLLA

Loggar du in på picasa web? picasaweb.google.com

Efter du har loggat in på picasa web, skall det gå att högerklicka på bilderna och välja kopiera länkadress.
Testar här: https://lh4.googleusercontent.com/_VwejhyjTlPU/Td0mRvZcNeI/AAAAAAAAABI/BfxceNPPlog/s128/100_0309.jpg

Tack båda två, jag blir galen när det inte funkar som det ska.
Rolf

"Gazton " sa:
Var ute och fotade lite igår, och hade tänkt att lägga in lite bilder här. Men se det går inte!
När jag stoppar in minneskortet i datorn händer ingenting. Jag kan inte hitta fotona i "Den här datorn" Vad gör man då? Jag har en HP. /Gazton

Hur går det för dej, har du fått någon hjälp ännu?

Jag och Per-Olav hade annars ett enkelt förslag till dej, det är att du ger mig eller P-O minneskortet sen fixar nån av oss fram bilderna till dej.
Hör av dig så ordnar vi detta snabbt. :)

P-o kan tydligen "Kapa" min dator, när vi båda är online.. Jag litar ju på honom ( Och er andra) så vi testar det först. Tack / Gazton

Har försökt lägga upp fler bilder men det funkar inte. Någon som vet vad som kan fela? Har gjort precis på samma sätt som tidigare. :'(

"Berralund " sa:
Har försökt lägga upp fler bilder men det funkar inte. Någon som vet vad som kan fela? Har gjort precis på samma sätt som tidigare. :'(
Nä, är dom för stora, får du nåt felmeddelande?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp