Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Laste ner och testa med "Media Card Reader Driver" först och om det inte skulle fungera, avinstallera denna och testa med den andra (Texas Instrumenti Media Card Reader Driver):
Om det nu inte skulle vara någon av dessa drivare så har man i alla fall testat..
Nu har jag gått på pumpen. Jag kan inte länka bilder från Picasa till till CM.
Jag har bilderna i programmet och kan så vitt jag förstår få in dom i Webbalbumet. Sen ska man högerklicka och välja kopiera bildadress, det funkade en gång i går men inte nu jag får aldrig det valet utan endast de standard val som man får när man höger klickar.
Vad gör jag för fel?????????????????????????????????????????????????????
Hjälp någon. Jag har aldrig pysslat med bilder, så all hjälp behövs
Rolf
Kom att tänka på att det jag gjorde i går var ju hemma på min pc och inte på jobbets. Våra mask. här på jobbet är rätt så strypta på rättigheter. Kan det va nåt sånt. Får väl testa när jag kommer hem.
Men all hjälp är välkommen änndå
Nähä det funkar inte hemma heller. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill gärna länka in bilderna till CM för att kunna skriva text över och under bilderna.
Nån som vet, KOM IGEN NU SNÄLLA
Nähä det funkar inte hemma heller. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill gärna länka in bilderna till CM för att kunna skriva text över och under bilderna.
Nån som vet, KOM IGEN NU SNÄLLA
Var ute och fotade lite igår, och hade tänkt att lägga in lite bilder här. Men se det går inte!
När jag stoppar in minneskortet i datorn händer ingenting. Jag kan inte hitta fotona i "Den här datorn" Vad gör man då? Jag har en HP. /Gazton
Hur går det för dej, har du fått någon hjälp ännu?
Jag och Per-Olav hade annars ett enkelt förslag till dej, det är att du ger mig eller P-O minneskortet sen fixar nån av oss fram bilderna till dej.
Hör av dig så ordnar vi detta snabbt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.