Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag är skattebefriad och jobbar på bahamas flaggat, så för mig netto. Hade jag bott kvar i Sverige så innan skatt. Men jag är på special fartyg så nästan dubbel lön mot Svensk.
Ja hon startar på onsdag på solvalla lopp 6 nr 7,nu är det årsdebut så kusken sa att det blir ett snällt upplägg.Hon ska starta den 16 juni i ett större lopp så det behövs ett lopp innanför västen.Men som hästägare hoppas man alltid,
Skulle den här sidan inte handla om när man ska åka ner och hur långt det är tills dess???? Vill bara säga att jag själv åker ner på Lördag 9 November och kommer hem 8 Maj nästa år. Med vänlig hälsning Kjelle
Skulle den här sidan inte handla om när man ska åka ner och hur långt det är tills dess???? Vill bara säga att jag själv åker ner på Lördag 9 November och kommer hem 8 Maj nästa år. Med vänlig hälsning Kjelle
Hej Kjelle! Ja ibland är det lätt att hamna OT. Hursomhelst, trevlig resa och njut av ditt halvår därnere.
Själv är jag i färd med att planera nästa resa för familjen och mig, det blir troligen mellan 27/6 och 1/8 nästa år. Det är tre år sen sist då så nu lider man av svår abstinens.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.