SHL 2017/18

Trevligt igår igen, Malmö är på gång. Tredje raka trepoängaren, nu kör vi vidare pågar! Visa att Malmö kan bli svenska mästare i hockey också.
Ja dream on ... tyckte att HVs spel var ganska bra igår, men märks ju att de skador de har gör det svårt och vissa spelare får ju otroligt mycket speltid. Samtidigt tror (eller hoppas) jag att det kan föra något gott med sig. Dessa spelare som nu får chansen kan gå stärkta ur detta och sen när de skadade kommer tillbaks blir det en turbo effekt lik förra säsongen ... så ge HV tiden an så får ni spänna fast säkerhetsbältet sen.

Helt ärligt är det väl bara Färjestad som lyckats bättre än förväntat. Växjö går ju bra, men det får vi hoppas inte håller :p

Frölunda har ju också börjat ta tag i det hela ...

Ja dream on ... tyckte att HVs spel var ganska bra igår, men märks ju att de skador de har gör det svårt och vissa spelare får ju otroligt mycket speltid. Samtidigt tror (eller hoppas) jag att det kan föra något gott med sig. Dessa spelare som nu får chansen kan gå stärkta ur detta och sen när de skadade kommer tillbaks blir det en turbo effekt lik förra säsongen ... så ge HV tiden an så får ni spänna fast säkerhetsbältet sen.

Helt ärligt är det väl bara Färjestad som lyckats bättre än förväntat. Växjö går ju bra, men det får vi hoppas inte håller :p

Frölunda har ju också börjat ta tag i det hela ...
Frölunda har mer att bevisa, räcker inte att vinna var fjärde match:confused:

Gött att redan i oktober drömma om totalseger;)

Har ni hört talas om upp som en sol ner som en pankaka:p:D:D

Ingen bitterhet här inte:D:D:D

Senast redigerad av en moderator:
Frölunda har mer att bevisa, räcker inte att vinna var fjärde match:confused:

Gött att redan i oktober drömma om totalseger;)

Har ni hört talas om upp som en sol ner som en pankaka:p:D:D

Ingen bitterhet här inte:D:D:D

Lugn, vi börjar med var fjärde, sen tredje och sen varannan för att avsluta som 1:D:D

Ja man kastas mellan hopp och förtvivlan ibland. Men för Frölunda blir det förhoppningsvis mestadels förtvivlan, särskilt mot slutet. Men allting kan hända under en lång säsong och snart börjar "Movember". :rolleyes:

Nja, jag haver förtröstan, mest är jag faktiskt förvånad över Färjestad, var väl inget snack om dem inför detta och Brynäs vart tog de vägen? Ja kul att det inte går som man tänkt sig, så tråkigt det skulle vara!

Nja, jag haver förtröstan, mest är jag faktiskt förvånad över Färjestad, var väl inget snack om dem inför detta och Brynäs vart tog de vägen? Ja kul att det inte går som man tänkt sig, så tråkigt det skulle vara!
Så är det, hade allt följt planerna hade det varit jäkligt tråkigt. Och håller med, även jag är förvånad över Färjestads framgångar. Men raset kan komma...

Färjestad är väl alltid topprankade, men ingen utanför Värmland som gillar dem.

Nu blir det F1 från Mexiko sen sängen

Dessutom har ni just nu SHL,s bäste forward i Cehlin.
Ja,ja. Det får vi ta Janne,, för vi vet när vi ska va som bäst.
Han hade ju lite flax igår, men andra målet var ju snyggt. Första och sista trodde han nog inte på själv. Men bra med en landslagsspelare som har tur och känsla för att göra mål!

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp