SHL 2017/18

Här har vi tråden.

Ja kul att HV vann , men nästan ännu roligare med Luleås vändning fyra mål på fyra skott, iofs en man mer men lika kul ändå!
Härligt Janne.:) Tack för att du hittade den igen:), trodde den va död.. Växjö har ju Rahimi:thumbsdown: som är en grisspelare, därför fick de stryk igår, men som du skriver.. helt otroligt,, fan de gör ju allt rätt, och lökarna helt fel samtidigt:D. Men som vi sagt innan, denna tråden får för mig gärna ligga i sin linda tills slutspelet. Ha det gott HV-vänner. Och ni andra:wai:

Senast redigerad av en moderator:
Härligt Janne.:) Tack för att du hittade den igen:), trodde den va död.. Växjö har ju Rahimi:thumbsdown: som är en grisspelare, därför fick de stryk igår, men som du skriver.. helt otroligt,, fan de gör ju allt rätt, och lökarna helt fel samtidigt:D. Men som vi sagt innan, denna tråden får för mig gärna ligga i sin linda tills slutspelet. Ha det gott HV-vänner. Och ni andra:wai:
Ja värre Hawaii hochey får man leta efter:plättare att plocka pengar på börsen än att få in 2 matcher på oddset:D:):confused:

Men som du säger @Krille det är i slutspelet vi vaknar till liv här:):)

Håller med er höll på ge upp när Växjö ledde med 3-1 så börja zappa runt kändes varken skoj eller viktigt just då, men sen så pang poff bang mm så vart det skoj igen :) men är till slutspelet det gäller å blir skoj på riktigt så sant..........

Håller med er höll på ge upp när Växjö ledde med 3-1 så börja zappa runt kändes varken skoj eller viktigt just då, men sen så pang poff bang mm så vart det skoj igen :) men är till slutspelet det gäller å blir skoj på riktigt så sant..........
It aint over Before the the fat lady sing.. Det gäller även här i skogen.:)

Det är upp och ner för Redhawks, man blandar och ger. Seger borta mot Färjestad följt av torsk hemma mot Karlskrona. Inte bra alls. Tyvärr många skador och lagkapten Forsell borta på obestämd tid pga dotterns cancer. Sådant sätter sig i skallen på hela laget. :'(

Heja Brynäs :):):). Hoppas det börjar lossna för laget. KHK är de upp och ner, mest ner:(.

Snart dags för Indianerna mot Rödhökarna, hoppas att matchen går på TV4 så att jag kan se den. För tillfället ser det ju ut som att Malmö gör bättre ifrån sig på bortais så vissa förhoppningar har man.

Snart dags för Indianerna mot Rödhökarna, hoppas att matchen går på TV4 så att jag kan se den. För tillfället ser det ju ut som att Malmö gör bättre ifrån sig på bortais så vissa förhoppningar har man.
Det får vi inte hoppas på då spricker mitt spel :) Heja Frölunda ... (bara ikväll) ...

Det blev till en riktigt bra andraperiod av Malmö i Scandinavium, särskilt näst sista sekunden. Nu skall jag rusa ner i mässen och skyffla i mig en snabb middag och sen är det dags för upplösningen av dramat. Förhoppningsvis bryter Malmö förlustsviten mot göteborgarna nu.

Luleå är riktigt på gång hämtade upp underläge igen.

Sen får man väl lyfta på hatten för Danmarks stolthet, Malmö!

Luleå är riktigt på gång hämtade upp underläge igen.

Sen får man väl lyfta på hatten för Danmarks stolthet, Malmö!
Instämmer, såg sista perioden, Frölunda ser så fruktansvärt tunga ut, håller på med slutspelsträning skulle jag tro, för dit lär de komma. Malmö vann helt rättvist.

Instämmer, såg sista perioden, Frölunda ser så fruktansvärt tunga ut, håller på med slutspelsträning skulle jag tro, för dit lär de komma. Malmö vann helt rättvist.
Jag är ganska övertygad om att Malmö också kommer till slutspel, sen får vi se hur långt man kommer där. Ordnar det bara upp sig i truppen med skador och anhörigas sjukdomar kan det bli riktigt bra. Nästa match mot Örebro.

Väldigt mycket upp och ner för de flesta av lagen vi här håller på.:thumbsup::thumbsdown:
Men som optimisten jag är;). Tror nog att HV ska bli topp 6 iaf. kanske tom. topp 4, sen kan allt hända och förmodligen så gör det nog det oxå:):D
Håller med, tror dock Frasse syftade på Djurgårdens insats mot Mora ... Vi måste vara ödmjuka mot att det finns andra lag än bara HV :eek::xmas_smiley::oops:

Håller med, tror dock Frasse syftade på Djurgårdens insats mot Mora ... Vi måste vara ödmjuka mot att det finns andra lag än bara HV :eek::xmas_smiley::oops:
Så du menar att ni smålänningar inte bara är ekonomiska:rolleyes:utan ödmjuka också:)
Måste vara som @Krille ofta säger, att jag måste vara smålänning innerst inne;)är både ekonomisk och ödmjuk men framförallt tar en Leo med is:D:DMåste va det mest småländska me mig:cool::);)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp