Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Luleå känns faktiskt vassare å bättre efter 2 perioder men med 1-1 så kan det gå hur fan som helst, å 5-1 kan jag se mig i stjärnorna efter vilket fall.......
Jo tyvärr va jag där, det började ju bra efter några minuter, sen vart det slut. Som @JKON skriver blir det nog inget HV-år om "vi" ska spela så här. Och inte nog med det så vann ju Klökers också,, suck. Nej nu hoppas jag på ett under till slutspelet.
Jag får väl, om än motvilligt, gratulera @Mackfaktorn till Luleås seger igår även om det inte innebar en tjockare plånbok.
Nya tag mot Växjö imorgon, det lär bli mycket folk och en synnerligen oviss utgång. Ett fullastat tåg med växjösupporters lär komma till Malmö så det blir säkert en hög ljudnivå i Arenan.
10 räcker väl också. Dock att komma i topp betyder färre matcher och hemmaplansfördel ( det tror jag avgjorde finalen förra åtet då HV fick hemmaplan i sjunde och avgörande finalen).
Det där tror jag inte på, självklart du satt där och svor, precis som Lyco och Micke. Krille och jag har redan accepterat faktum att vi måste släppa fram de mindre meriterade ett mellanår som detta
Det där tror jag inte på, självklart du satt där och svor, precis som Lyco och Micke. Krille och jag har redan accepterat faktum att vi måste släppa fram de mindre meriterade ett mellanår som detta
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.