SHL 2017/18

Fick en ingivelse säkra å lättförtjänta pengar så gjorde 2 lir
9d0bdbfbe7070b79e2002560d3a8de5b.jpg
Så tippar en obotlig optimist! Det är säkert betydligt sämre odds för ett omvänt resultat. Men så stora siffror blir det knappast.

Luleå känns faktiskt vassare å bättre efter 2 perioder men med 1-1 så kan det gå hur fan som helst, å 5-1 kan jag se mig i stjärnorna efter vilket fall.......

Hoppas inte @Krille är och ser på utklassningen:rolleyes:börjar känna igen VF:)

Sitter och tittar på Färjestad Djurgården där det är ett under att inte DIF leder med 3 kassar;)
Kollar du inte på utskåpningen ... HV är ju trea på allt ... är nog inget HV år i år.

De brukar ha ganska lätt för F lagen, men förlust senast mot Färjestad och svårt underläge med Frölunda nu ... suck :(

Kollar du inte på utskåpningen ... HV är ju trea på allt ... är nog inget HV år i år.

De brukar ha ganska lätt för F lagen, men förlust senast mot Färjestad och svårt underläge med Frölunda nu ... suck :(
Tyvärr spökar mina C More kanaler, så får hålla till godo med Färjestad:(

Senast redigerad av en moderator:
Hoppas inte @Krille är och ser på utklassningen:rolleyes:börjar känna igen VF:)

Sitter och tittar på Färjestad Djurgården där det är ett under att inte DIF leder med 3 kassar;)
Jo tyvärr va jag där:confused:, det började ju bra efter några minuter:D, sen vart det slut:thumbsdown:. Som @JKON skriver blir det nog inget HV-år om "vi" ska spela så här. Och inte nog med det så vann ju Klökers också:mad:,, suck. Nej nu hoppas jag på ett under till slutspelet.:laugh::)

Jag får väl, om än motvilligt, gratulera @Mackfaktorn till Luleås seger igår även om det inte innebar en tjockare plånbok. :)
Nya tag mot Växjö imorgon, det lär bli mycket folk och en synnerligen oviss utgång. Ett fullastat tåg med växjösupporters lär komma till Malmö så det blir säkert en hög ljudnivå i Arenan.

Det viktiga är inte var man ligger nu, utan var man ligger när allt är färdigt. 8 bäst räcker ju. VF börjar skyffla in kol i ångpannan nu:):D

10 räcker väl också. Dock att komma i topp betyder färre matcher och hemmaplansfördel ( det tror jag avgjorde finalen förra åtet då HV fick hemmaplan i sjunde och avgörande finalen).

Det viktiga är inte var man ligger nu, utan var man ligger när allt är färdigt. 8 bäst räcker ju. VF börjar skyffla in kol i ångpannan nu:):D
Visst men topp 4 får en eventuell avgörande match på hemmais, kan vara nog så värdefullt både ekonomiskt och sportsligt. Så väl värt att kämpa för.

Har inte bevakat ett dugg idag men av ironin som lyser igenom förstår jag att det har gått åt helv..te!
Det där tror jag inte på, självklart du satt där och svor, precis som Lyco och Micke. Krille och jag har redan accepterat faktum att vi måste släppa fram de mindre meriterade ett mellanår som detta :D :D :D

Det där tror jag inte på, självklart du satt där och svor, precis som Lyco och Micke. Krille och jag har redan accepterat faktum att vi måste släppa fram de mindre meriterade ett mellanår som detta :D :D :D

Blanda inte in mig i detta, jag är ingen Redhawks-fan, VF and only:D:D

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp