SHL 2017/18

Instämmer. Jag "hatar" ju inte laget, däremot gillar jag inte de kaxiga och nedvärderande kommentarerna som kommer från deras supporters som tror att de är bäst, för de har vunnit en gång. Malmö är ju faktiskt bättre med 2 guld... Frölunda har 4 av den ädlaste. Och vilket lag har 5. 55555 Jag vet att ni vet.

Instämmer. Jag "hatar" ju inte laget, däremot gillar jag inte de kaxiga och nedvärderande kommentarerna som kommer från deras supporters som tror att de är bäst, för de har vunnit en gång. Malmö är ju faktiskt bättre med 2 guld... Frölunda har 4 av den ädlaste. Och vilket lag har 5. 55555 Jag vet att ni vet.
Vilket lag har flest??????

Där ser man att det kan bli 2 som vunnit mest
o_O Jaha, får väl förtydliga mig.. Inte så svårt som det ser ut @Långeman. Ishockeyn började sitt seriesystem på -20 talet, från det har Djurgården flest titlar fram tills nu... OK. När det gäller elitserien som senare blev SHL så har FBK vunnit 9 ggr. Men om du bara vill ha vem som vunnit mest, så är det 1 lag.. DIF. Så visst har du rätt, det finns många vinnare inom hockeyn,,, inte bara 2:D

o_O Jaha, får väl förtydliga mig.. Inte så svårt som det ser ut @Långeman. Ishockeyn började sitt seriesystem på -20 talet, från det har Djurgården flest titlar fram tills nu... OK. När det gäller elitserien som senare blev SHL så har FBK vunnit 9 ggr. Men om du bara vill ha vem som vunnit mest, så är det 1 lag.. DIF. Så visst har du rätt, det finns många vinnare inom hockeyn,,, inte bara 2:D
Hmmm, vem bryr sig egentligen?? ;) Nu är det kvällens kommande batalj som gäller, Malmö har väntat på guld ända sedan 1994 nu. Så jag hoppas återigen på indianslakt och likfärd tillbaka till Göteborg. MATCHPUCK FÖR MALMÖ!! :)

Kan inte indianerna få utdelning på sina lägen medans Malmö gör mål på sina 2 under en hel match:rolleyes:Så är det nog gonatt för Frölunda i afton.

Men vi får hoppas dom fått tillräckligt med ovett av tränaren så proppen går ur i kvällens match;)

Kan inte indianerna få utdelning på sina lägen medans Malmö gör mål på sina 2 under en hel match:rolleyes:Så är det nog gonatt för Frölunda i afton.

Men vi får hoppas dom fått tillräckligt med ovett av tränaren så proppen går ur i kvällens match;)

Ja något underverk av något slag måste ju till. Jag har ju bott här nere nu ett tag 27 år och lärt mig att skåningar är några tjuriga jävlar som är svåra att ha att göra med om de får gödsel under fötterna.:D

Frölunda måste få in disciplin i laget, Frölunda har alltid egentligen saknat disciplin och det kan vara svårt att få in det i detta skede nu, men som sagt var undrens tid är inte förbi:rolleyes:, måste ju tro på att de sätter upp en jävla fart ikväll och håller sig ute på isen, inte i skamvrån.

Bara de kan flytta den där gödselstacken som växt sig stor i målet:D, kan det gå, annars ger jag dem inte mycket chans tyvärr:)

Vilken propp? Proppen till avloppet så att indianerna blir utspolade menar du?? :D:D:D:D:D:D
För det är precis vad som kommer att ske! :) :cool:

Tyvärr är det ju lite trist när det blir klapp klapp på 2 utvisningar, förmodligen blir det inget mer nu. Trist för hockeyn.

Många likheter med föra säsongen, allt gick Brynäs väg och här samma sak, alltså det går inte å vinna över lag som är i extas:D

Tyvärr är det ju lite trist när det blir klapp klapp på 2 utvisningar, förmodligen blir det inget mer nu. Trist för hockeyn.

Många likheter med föra säsongen, allt gick Brynäs väg och här samma sak, alltså det går inte å vinna över lag som är i extas:D
Tack @Lyco för att du påminner mig om förra säsongen. Den lever jag på än:D

Nu gäller det att kunna utnyttja numerära överlägen. Malmö har sin andra utvisning nu men ännu inget indianmål. Jag hoppas och tror att det uteblir.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp