SHL-SLUTSPELET 2017

Nej så kände jag inte!

Ja men Janne, för det första svarade jag inte dig och för det andra så är det 2 st smilisar, det var en kontring på Mickes inlägg och hur du kan få det till ett personligt påhopp är för mig obegripligt.

Tack och adjö i denna tråd

Senast redigerad av en moderator:
Ja men Janne, för det första svarade jag inte dig och för det andra så är det 2 st smilisar, det var en kontring på Mickes inlägg och hur du kan få det till ett personligt påhopp är för mig obegripligt.

Tack och adjö i denna tråd
Är ju bra om det inte var emot mig, men det kändes så ... jag tyckte inte det var roligt. Micke syftade ju på att vi inte köper till mat när vi flyger med Norwegian och du skrev ju att det var snålhet. Så tycker nog det var självklart att ta åt sig ...

Dags att ta plats för andra perioden. Återkommer i nästa paus om Wifi inte tar ett glädjeskutt och blir snabbare.

Är ju bra om det inte var emot mig, men det kändes så ... jag tyckte inte det var roligt. Micke syftade ju på att vi inte köper till mat när vi flyger med Norwegian och du skrev ju att det var snålhet. Så tycker nog det var självklart att ta åt sig ...
Från min sida tyckte jag det va komiskt att du satsade mot ditt hjärta i hockeyn
Allt annat va onödigt från min sida, va inte tänkt som personangrepp det här med maten på flyget, givetvis gör man som man vill när det gäller den biten
Ber om ursäkt för det:)

Men att HV torskar viker jag mig inte en sekund;);):)

Senast redigerad av en moderator:
Från min sida tyckte jag det va komiskt att du satsade mot ditt hjärta i hockeyn
Allt annat va onödigt från min sida, va inte tänkt som personangrepp det här med maten på flyget, givetvis gör man som man vill när det gäller den biten
Ber om ursäkt för det:)

Men att HV torskar viker jag mig inte en sekund;);):)
Det är ok. Spelar mot bara för att jag aldrig vinner på spel ;)

Hopas på HV, men tycker Brynäs spelar med bättre skärpa, deras passningar når bladet, inte HVs. HV får kämpa mer.

Blir spännande i sista, må HV bli segrare så vi får njuta längre av finalserien :)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp