SHL-SLUTSPELET 2017

Jaja den där minimala risken att jag skulle ha fel fick jag äta upp fortare än jag anat:confused:slår aldrig fel, är man styv i korken biter vargen en i röva:D:D Grattis HV.....förtjänade denna seger om än motvilligt att erkänna;):)

Domaren måste lyssnat på TS, var mycket petigare idag. Fattar fortfarande inte varför Brynäs målskytten fick 2 minuter. Visst han sa ju något men det är ju final.

2-2 och öppet serie igen!

Jag skulle kanske sluta till sjöss och bli medium istället. Tippade jag inte att HV skulle stå som segrare efter full tid? Den tredje perioden måste ha stärkt deras självförtroende något enormt, nu tror jag att dom vinner hela serien med 4-3.

Jag skulle kanske sluta till sjöss och bli medium istället. Tippade jag inte att HV skulle stå som segrare efter full tid? Den tredje perioden måste ha stärkt deras självförtroende något enormt, nu tror jag att dom vinner hela serien med 4-3.
Tack, men inte 4-2 ;) Tror inte jag orkar spänningen ...

Ni som är äkta HV supporters - Vem är eller var Oskar Liljeståhl som klacken skanderar om långa stunder? Åtminstone låter det som att dom hojtar så. Hörde det när vi satt nära HV-klacken i Malmö också.

Ni som är äkta HV supporters - Vem är eller var Oskar Liljeståhl som klacken skanderar om långa stunder? Åtminstone låter det som att dom hojtar så. Hörde det när vi satt nära HV-klacken i Malmö också.
Mig veterligen finns nog någon som heter så, men vad jag vet så har du,ni hört något annat. Det är svårt det där med namn i det ljudet. IAF. finns det ingen inom HV som heter så.

Hmm kan det vara "o vi ska a viljor av stål"?
Så kan det säkert vara. det är väldigt svårt att höra även när man sitter nära. Ljudvolymen var väldigt hög måste jag säga men stämningen på topp, särskilt i HV-klacken eftersom dom vann. Tack!

Senast redigerad av en moderator:
Känns som det kan vara vändningen i hela serien. HV spelade ut bättre efter 3-3 ... dock släpte väl Linus in två lite enkla, både tredje och fjärde ... men ny match på måndag, skulle kännas skönt om HV kunde ta ledningen och inte behöva jaga.

HV har ju dock visat styrka i att hämta upp underläge, men skulle kännas bra om de fick sitta i framsätet nästa gång ...

Känns som det kan vara vändningen i hela serien. HV spelade ut bättre efter 3-3 ... dock släpte väl Linus in två lite enkla, både tredje och fjärde ... men ny match på måndag, skulle kännas skönt om HV kunde ta ledningen och inte behöva jaga.

HV har ju dock visat styrka i att hämta upp underläge, men skulle kännas bra om de fick sitta i framsätet nästa gång ...
Jag får väl köra eran gamla klyscha hoppet är det sista som överger en:p:D:D

Jag får väl köra eran gamla klyscha hoppet är det sista som överger en:p:D:D
Nu är det medvind här ... tycker dock Brynäs är ruskigt skickliga att få fram pucken framför mål ... skjuter ner pucken djupt, tacklar HV spelaren, fiskar fram pucken och vips framför mål och där finns en Brynäs spelare ...så kan vi inte ha det ...

Nu är det medvind här ... tycker dock Brynäs är ruskigt skickliga att få fram pucken framför mål ... skjuter ner pucken djupt, tacklar HV spelaren, fiskar fram pucken och vips framför mål och där finns en Brynäs spelare ...så kan vi inte ha det ...
Tycker båda lagen är för ineffektiva i avsluten kunde bli ett gäng mål till idag men visst det är vidöppet vem som tar det ända in i kaklet men som @Krille säger jag får ut å kolla till den svajande tallen.....:rolleyes::D:p

HV vann idag mot Brynäs!
JSödra vann idag mot AIK!
Tre Kronor vann idag mot Vitryssland!
Småkronor var så nära att daska dit storfavoriten USA ikväll, föll när 21 sekunder återstod av förlängningen ... bronsmatch mot Ryssland imorgon ...

Liknande trådar

Tillbaka
Topp