SHL-SLUTSPELET 2017

 
Ja kul tråd och visst skall jag också hänga på när kronorna skall upp i ringen. Blir väl som vanligt, uselt spel och utskällda i grundspelet och sen finalspel och guld:D:D
 
Ja kul tråd och visst skall jag också hänga på när kronorna skall upp i ringen. Blir väl som vanligt, uselt spel och utskällda i grundspelet och sen finalspel och guld:D:D
Idag var det visst riktigt uselt i uppvärmning mot Slovakien (tror jag det var). Det får allt bli bättre takter i VM men det brukar det alltid bli.
 
Varför är denna tråd så framgångsrik och rolig och alla trivs?

Jo alla har vi ett gemensamt intresse! I många andra trådar är det få som har gemensamt intresse och av förklarliga skäl har ju inte alla det men är och petar i alla fall, därför blir det ofta inte alltid men ändå ganska stökigt i många trådar.

En liten tanke bara som kanske inte är allt för långt från sanningen:D:D
 
Varför är denna tråd så framgångsrik och rolig och alla trivs?

Jo alla har vi ett gemensamt intresse! I många andra trådar är det få som har gemensamt intresse och av förklarliga skäl har ju inte alla det men är och petar i alla fall, därför blir det ofta inte alltid men ändå ganska stökigt i många trådar.

En liten tanke bara som kanske inte är allt för långt från sanningen:D:D
Jag tror nog att du har helt rätt där. Och ishockey kan man ju inte leva utan därför är sommaren en ren plåga. ;) :D
 
 

Liknande trådar

C
Svar
6
Visningar
4 K
I
 
Tillbaka
Topp