Tips på bra veterinär

Ööööhhhhh det är nu just ett rykte. Jag kan inte sprida fejk news och säga att det är så när jag inte vet säkert. Jag vet inte heller om Broder Tuk Tuk, jag menar systern finns överhuvudtaget! Det verkar inte vara någon som har kunnat belägga broderns/systerns existens. Och ryktet säger, att han/hon är.... ja det har jag ju tidigare skrivit.

Det är ett mysterium i klass med Loch Ness / Storjö odjuret / Bigfoot.

Den som avslöjar sanningen lär belönas med Nobelpriset i internetforum!
Ibland kan man faktiskt undra om du är på riktigt, vilken fantasi. Det är dessutom förbjudet att köra med dubbla nick, varför i helskotta skulle vi bryta mot våra egna regler? :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:

Jag tycker att Kung Louie är en bitter gubbe som bara letar fel på andra. Det är kanske han själv som är STT.

Jag tycker att Kung Louie är en bitter gubbe som bara letar fel på andra. Det är kanske han själv som är STT.
Låter ju precis som dig, är väl ända du gör på forumet, letar fel och kommenterar fel på andra?
Dig vet vi ju inte ens om du vart i Thailand eller din koppling dit, typ nada.
Enda du gör är att som bitter gubbe kommentera andra negativt.

King louie's sång
Jag kungen är över alla här
under trädens gröna höjd.
Jag har nått opp, till högsta topp,
men ännu är jag ej nöjd.
Jag vill ju va'en man, en mänska,
och kunna allt Ni kan.
Jag vill inte längre apa mig,
jag vill ju bara va en man.

Refr :
Oh, obido. Jag vill va som du.
Jag vill se ut som du, gå som du-u-u.
Det vill jag nu, ett djur som jag. (ubi dubi dubi)
Det lär sig bra bli en människa.

Försök inte lura mig gosse,
jag inga konster tål.
Att känna till hur eld blir till,
det är mina drömmars mål.
Din hemlighet vill jag veta,
seså säg hur det går till.
För då blir jag visst, en man till sist,
och det är ju vad jag vill.

Visst är det konstigt, det är väl inte så många andra som drabbats av detta. Om ens någon?
Har du aldrig funderat över vad detta beror på?
Jag menar att det kan väl inte bara vara slumpen som gör detta?

Du har ju enligt din egen uppgift rest mycket och länge i Thailand, då har ju alla som gjort detsamma åtminstone någon bild att visa.
Man kan ju åtminstone ta en bild på sina passtämplar och visa dessa.

T.ex. när du senast kom hem därifrån, så p.g.a. någon fantastisk historia så var du då tvungen att åka båt sista biten från Tallin. (eller Riga?)
Som bevis på detta bifogade du då i ditt inlägg en bild från båten. (som visade sig vara en bild från rederiets reklambroschyr) :):p:oops:

Om du funderar riktigt ordentligt på ovanstående (plus ett nästan oändligt antal andra orsaker).
Tycker du då fortfarande att allt detta är märkligt?

Alla med normalt förstånd förstod nog att båtresan enbart var ett skämt.

Men av någon anledning så när BTT skämtar tas allting på allvar och han trollar och förstör trådar etc etc....

STT

En hälsning till Isan lover, jag kunde skrivit om texten lite, vilket jag gjorde, blir så nöjd när jag får gräva mina diken....

.

För att bevisa min existens kan jag ju lägga in en bild på mig själv.

15624_10206195843923734_4015656101479560517_n.jpg

En bild som bevisar, bevisar vad? att Syster TUC TUC ser djävligt manhaftig ut.......

Tror jag knappast, som sagt Phonta har ju gjort några trådar om hundfrakt och han lär knappast betalat några 15.000 varje gång dom flög med hund.
Har för mig att han fick betala mer för hunden än för sig själv. 6-7000 kr per väg.
Det gick bara att köpa enkel.
Hunden går som gods och får inte vistas i kabinen.
Tillkommer också kostnader för intyg, vaccination mm.

Har för mig att han fick betala mer för hunden än för sig själv. 6-7000 kr per väg.
Det gick bara att köpa enkel.
Hunden går som gods och får inte vistas i kabinen.
Tillkommer också kostnader för intyg, vaccination mm.

Mycket här som beror på flygbolag och hundstorlek. Flera bolag tillåter hund i kabinen, en del har storleksbegränsning.

Priset är du nog ganska rätt på, då det krävs hundpass, veterinär och karantän.

Men egentligen kvittar det då det är en fiktiv hund och en fiktiv resa som diskuteras.

Mycket här som beror på flygbolag och hundstorlek. Flera bolag tillåter hund i kabinen, en del har storleksbegränsning.

Priset är du nog ganska rätt på, då det krävs hundpass, veterinär och karantän.

Men egentligen kvittar det då det är en fiktiv hund och en fiktiv resa som diskuteras.

Fiktiv? menar Du en tänkt resa? likaså en tänkt hund? dra ut tänderna på lilla voffsingen, hunden har problem med tänderna idag, och här planeras en resa om nästan ett och ett halvt år?

Alla med normalt förstånd förstod nog att båtresan enbart var ett skämt.

Men av någon anledning så när BTT skämtar tas allting på allvar och han trollar och förstör trådar etc etc....

STT

Det blev ett skämt när du blev tagen med byxorna nere.
Kan du inte ta den historian igen. Hur kom det sig att det blev färja hem?
Varför skrev du det? Var det någonting om senaste resan du hade?
Var det bara färjan som var ett skämt eller var det så att du skojade till hela historien om att du hade varit i thailand?

Jag tvivlar inte det minsta på att du har varit i Thailand. Frågan är bara när var senaste tillfället och hur många tillfällen har det blivit de senaste 15 åren.

Och så behöver du inte sitta och berätta om BTT i tredjeperson. Det går lika bra att berätta att det faktiskt är du själv som har haft dessa upplevelser.

För att bevisa min existens kan jag ju lägga in en bild på mig själv.

15624_10206195843923734_4015656101479560517_n.jpg

Vad bevisar denna bild ? Det kan ju vara vilken random kille från nätet du hittat ?

Ge oss en bild på dig där du håller upp ett papper med dina ”nick” så kan vi börja tro att du finns i verkligheten.

Inte så konstigt att ingen tror dig om du kör med flera nick heller hur ?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp