Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du kan nyttja deras transit lounge gratis,
men måste beställa den online innan.
Inte så dumt.
Fungerar också med ett stopover och besök Peking och muren för några dagar..
Samma pris.
Har åkt ett par ggr med Air China i ekonomi och tycker det är helt ok Det sämsta är att det brukar vara lång väntan i China på byte och tråkig hall och kall Men alltid billiga så jag tycke dom är helt ok
Har åkt ett par ggr med Air China i ekonomi och tycker det är helt ok Det sämsta är att det brukar vara lång väntan i China på byte och tråkig hall och kall Men alltid billiga så jag tycke dom är helt ok
Jag har varit i Peking och det tar ungefär samma tid som det gör i de flesta stora städer att ta sig till flygplatsen.
Finns även tåg och bussar.
Inte lönt att åka in vid mindre än 10-12 timmars transfer.
Blir en enkelbiljett med TG till Stockholm 28 Aug, får se hur de klarar av det
Lite osäker på återresan, tänkte besöka släktingarna naturligtvis men även optiker/förnya bankkort/förnya passet etc.
Sämsta att resa med thai för mig var senaste jag fick så ont i kroppen sitta 10,5 t och jag är bara 1,66 kort asiat som är en bit under 40 bast. Ang airchina som endel skrev om, så åkte jag med dom nu i april och visst maten e rätt keff. Men de va nice med att enkelt besöka beijing med gratis transit visa jag fick i gränskontrollen. Hade 12 t layover cirka så hann se rätt mkt i beijing. Enkelt med express tåget dit o sen ta sig runt o tuben. Men nu i sept blir de med Qatar som jag brukar ta. dom har bättre priser än thai och bara efter 6 t får jag mig en bensträckare på nån timma och några bloss.
Sen gillar jag servicen mer på qatar än thai också.
Blir en enkelbiljett med TG till Stockholm 28 Aug, får se hur de klarar av det
Lite osäker på återresan, tänkte besöka släktingarna naturligtvis men även optiker/förnya bankkort/förnya passet etc.
Är det inte kö och tidsbokning för att förnya passet i Sverige nu?
Var det ju ett tag sen men stod ju i tidningarna om lång väntetid men kanske inte gäller längre?
På ambassaden tog det 4 arbetsdagar för mig sist att få passet.
Är det inte kö och tidsbokning för att förnya passet i Sverige nu?
Var det ju ett tag sen men stod ju i tidningarna om lång väntetid men kanske inte gäller längre?
På ambassaden tog det 4 arbetsdagar för mig sist att få passet.
Ja men väntetiden som det stod om i tidningarna var ju att få passet, inte tidsbokningen?
Men som sagt kanske inte gäller nu?
Aja jag tycker synd om dig som måste åka till Sverige själv gör jag allt jag kan för att slippa.
Ja men väntetiden som det stod om i tidningarna var ju att få passet, inte tidsbokningen?
Aja jag tycker synd om dig som måste åka till Sverige själv gör jag allt jag kan för att slippa.
Svenska sommaren är ok, viktigt att träffa släktingar också så man kan passa på att även ordna lite småsaker.
Stockholm en uteservering när solen skiner, en tankeställande promenix i Gamla stan med en Wienerschnitzel på Ardbegs, fläsklägg med rotmos på Pelikanen eller middag på Kvarnen t.ex.
Skönhet finns överallt om man letar lite, ta fördelarna från bägge länderna, det vinner man på
Svenska sommaren är ok, viktigt att träffa släktingar också så man kan passa på att även ordna lite småsaker.
Stockholm en uteservering när solen skiner, en tankeställande promenix i Gamla stan med en Wienerschnitzel på Ardbegs, fläsklägg med rotmos på Pelikanen eller middag på Kvarnen t.ex.
Skönhet finns överallt om man letar lite, ta fördelarna från bägge länderna, det vinner man på
Jag är trött på Sverige och alla jobbar ju så tiden mellan 08-17 brukar vara urtrist.
Nä försökt få lust till att ta med familjen till Sverige i några år nu men nä det går inte jag avskyr att hänga där.
Blir alltid nästa sommar, enda jag saknar ifrån Sverige är stt kunna gå till gatuköket och köpa en halv special annars finns det ingenting jag kan komma på.
Fast jag skulle kunna tänka mig att ta med familjen på en flygtur hit ner, det var en fin bilsträcka längs kusten Malaga-Gibraltar, förstår att många flyttar till Costa del sol, och största fördelen mot Thailand det var så rent och fint och varje hus var inte prytt med reklamskyltar.
Hade jag blivit utslängd från Thailand hade jag nog hamnat häromkring.
Ja jag hoppas på bra väder i September för då blir jag tvungen att åka dit och har bara packat shorts och t-shirts plus en sommarjacka
Kanske för optimistisk men orkade inte släpa på mer.
Köper väl en dunk sprit och sitter och surar i nåt hörn tills flyget går därifrån och livet börjar igen 55555555
Fast när jag tänker efter så behöver jag ju inte stanna i Sverige hela tiden.
Kan ju mönstra av här ta 1 dag i Gibraltar och kolla runt sen 2 dagar att ta mig till Malaga, flyga till Sverige på Fredag när alla slutat jobbet, flyga på kurs på Sönd och sen hem på Tisd.
Det var en bättre plan, slipper man sitta och uggla när alla jobbar, fest över helgen i Sverige sen kurs
Det va ont om tider precis när dom gick över till det nya bokningssystemet förra året.
Vi va tvungna att förnya ena pojkens pass förra året, inga tider fanns det, men Trollhättan och Uddevalla hade då fortfarande inte gått över till bokningssystem, så fixade det där. Fullständigt kaos, vi va inte dom enda som åkte dit
Men efter 3.5 timmar så va det fixat.
Det va ont om tider precis när dom gick över till det nya bokningssystemet förra året.
Vi va tvungna att förnya ena pojkens pass förra året, inga tider fanns det, men Trollhättan och Uddevalla hade då fortfarande inte gått över till bokningssystem, så fixade det där. Fullständigt kaos, vi va inte dom enda som åkte dit
Men efter 3.5 timmar så va det fixat.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.