thai airways erfarenheter

Som norrlänning iget bolag blir som Finnair för mig. Umeå Helsingfors 1 timme. Helsingfors Bangkok 9.5 timmar. Alltid kl.12 på dagen från Umeå och 7 på morgonen i Bangkok. Minus är filmerna, gamla och dåliga. Nya plan och fräscha flygvärdinnor:D har provat nästan alla utom Thaiair, undvik bara Norwegian.

Kärringen får ta 14J så tar jag 11J
Trångt om platser så det blev en stolsrad mellan oss

661F7DB0-6C56-4E5E-9C56-FF56C9173214.png

Gött! Jag har bokat LX ner i augusti och TK tillbaka, skall bli skoj att prova.

Kommer ni ner dagen innan som vi pratade om? Skjuts, sängplats och Stockholmsträff erbjuds!

Gött! Jag har bokat LX ner i augusti och TK tillbaka, skall bli skoj att prova.

Kommer ni ner dagen innan som vi pratade om? Skjuts, sängplats och Stockholmsträff erbjuds!
Jag är så dum och kräsen att jag väljer flygbolag efter flygplanstyper.
Vill ha a350-900
a380.
Ja dum kan man vara.

Jag är så dum och kräsen att jag väljer flygbolag efter flygplanstyper.
Vill ha a350-900
a380.
Ja dum kan man vara.

Det är väl inte dumt. Man måste prova på de flesta.
Gillar man av någon orsak A350 så är det väl bara att boka A350.
Gillar man 380 så bokar man den.

Hade jag rest ensam så hade jag gjort som Samet. Jag hade inte brytt mig det minsta om 42 byten på en massa flygplatser.
Har inte flugit 350, men har en jävla lust.

Flög TK förra veckan. Men i Y med A321-200... i augusti blir det C med A330-300...

LX i C med B777-300ER
Jag har ingen fråga i ditt inlägg men tänkte att du ser min fråga om jag citerar dig. :)

Det diskuteras ju om sittplatser, på finnair såg jag att dom tar 199kr/per/stol/per/resa och vi ska ju T/R så vaea där kostar det 1600kr extra så det skiter vi i.
Är buissnis värt priset?

Jag har ingen fråga i ditt inlägg men tänkte att du ser min fråga om jag citerar dig. :)

Det diskuteras ju om sittplatser, på finnair såg jag att dom tar 199kr/per/stol/per/resa och vi ska ju T/R så vaea där kostar det 1600kr extra så det skiter vi i.
Är buissnis värt priset?
Haha, jag glömde min fråga. :)
Jag såg att från Helsingfors-Bangkok då var platserna jämte varandra upptagna.
Klarar man ändå att flyga dom timmarna ifrån sin käresta?

Som norrlänning iget bolag blir som Finnair för mig. Umeå Helsingfors 1 timme. Helsingfors Bangkok 9.5 timmar. Alltid kl.12 på dagen från Umeå och 7 på morgonen i Bangkok. Minus är filmerna, gamla och dåliga. Nya plan och fräscha flygvärdinnor:D har provat nästan alla utom Thaiair, undvik bara Norwegian.
Och varför undvika Norwegian , kom nu med ett intelligent svar på varför , intresserad !!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp