Thailendarne har pengar

Makrellen komer frossen til Thailand i store korteinere på skip .

Du kommer med så mycket användbar info på detta forumet. Vi är så oerhört tacksamma för allt du googlar. Vi hade INGEN aning om informationen i alla artiklar du lägger upp. Åter igen tack b la för att du berättar den fraktas fryst.

Du kommer med så mycket användbar info på detta forumet. Vi är så oerhört tacksamma för allt du googlar. Vi hade INGEN aning om informationen i alla artiklar du lägger upp. Åter igen tack b la för att du berättar den fraktas fryst.
Les de jeg har posta , så står all informskjon , med att dei sender frossen makrell i korteiner til Thailand .

Det är bra att den har varit frusen, för den blir mycket lättare att bena ur och skinna av, så de så.
Men fryst makrill tycker jag smakar illa. Den skall vara färsk eller åtminstone inte varit fryst en längre tid. Men jag måste säga att jag skulle inte vilja öppna en container med norsk makrill om den inte hade varit fryst. Så jag är tacksam för klargörandet. :rolleyes:

Men fryst makrill tycker jag smakar illa. Den skall vara färsk eller åtminstone inte varit fryst en längre tid. Men jag måste säga att jag skulle inte vilja öppna en container med norsk makrill om den inte hade varit fryst. Så jag är tacksam för klargörandet. :rolleyes:
Jag tycker den smakar bra och den är perfekt att göra inläggningar med för den är fastare i kötten än asiatisk makrill.

Makrellen komer frossen til Thailand i store korteinere på skip .

Men Einar, artikel säger ingenting om hur fisken fraktas. Den handlar om att Makrillen är den tredje största fiskexorten från Norge nu, trots att den är över fiskad, och att det lobbas för handelsfrihet med Japan.

Frusen fisk fraktas naturligtvis frusen och färsk fisk fraktas färsk.

Liknande trådar

S
Svar
5
Visningar
2 K
A
P
Svar
6
Visningar
5 K