Litt historie : Når jeg traff kjerringen ,jobba ho på SPA Hotel i Bangkok , Hotellet heite Win Long Palace , Jeg bodde på ett Hotel i närheten ,og dei hadde frokost kl 7,00 på morgonen ,Jeg vakna altid så tidlig på morgonen .Så kl 6.00 reiste jeg ut og hadde meg ein spasertur parken som var i nerheten .Der var mye folk i parken på morgenpromenad . Og tok promenad også , og jeg hadde lärt meg å helsa på Thai , Og når jeg helsa på kjerringen ,stoppa dei opp og sporte på engelsk ,hvor jeg kom fra ,jeg fortalte dei Norge , Vi avtalte att å treffes neste morgen også kl 6,00 . Jeg gjekk tur med dei i 6 dager , Og veninda til kjerringen putta en lapp i handa mi med telefon nr til kjerringen . Kjerringen hadde for en måne siden vert ute for en stor trafikkulykke og hadde leget på Hospital i 3 uker , Og ho kunne ikke begynne i gamlejobben i en klärbutikk for ho kunne ikke gå i hoghela sko ,og mye verk i beina , Her er bilde av kjerringen til venstre på Hotellet og eit bilde av hotellet , Forsettelse