träna thai

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
kom på mig själv att jag satte på langhub (språkkurs) i telefonen när jag cyklade hem ifrån jobbet o fick en liten kick av det... bestämde mig för att köra lite kontinuerligt inför resan i januari så lär jag ha kommit en bra bit längre än det jag kan idag...

kul

ha de gött
marianne

"marianne " sa:
kom på mig själv att jag satte på langhub (språkkurs) i telefonen när jag cyklade hem ifrån jobbet o fick en liten kick av det... bestämde mig för att köra lite kontinuerligt inför resan i januari så lär jag ha kommit en bra bit längre än det jag kan idag...

kul

ha de gött
marianne

Frun har fått besked om att hon skall vara språklärare när hon kommer (3 månaders intensivkurs).. ;D

någon intensivkurs har man ju inte möjlighet till som svenska om man inte bosätter sig därnere o skriver in sig på någon skola men det funkar så här oxå....

ha de gött
marianne

"Per Olav " sa:
Frun har fått besked om att hon skall vara språklärare när hon kommer (3 månaders intensivkurs).. ;D
Sånt ska uppmuntras. Har hittat en som finns i Uppsala som jag tänker gå på fram på höst kanten, ja frun också.

Jag har ju också tillgång till privatlärare här på hemmaplan. Mest träning blir det inför en resa och direkt när jag kommer hem.
På plats där så blir det daglig träning, så man klarar det nödvändigaste.

i Trollhättan har man startat en thaikurs men jag får nog låta dem gå ett tag innan jag börjar..

det får inte vara " to basic" för då är det inget kul

hadegött/marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp