Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu andra koppen kaffe & rejält starkt så hoppas jag på en smidig vändning tillbaka från natt till dag. 4 tim under täcket borde göra mig trött till i kväll. Soligt och mycket vackert väder ute med endast 1-2 minusgrader så blir en prommis med jycken strax.
Grannen en bit bort hade påhälsning dom snodde en nästan ny bilradio så ska sätta den på husknuten
Blir väl en massa larm när rådjuren går förbi
Det är då faan att folk inte vet vad som är mitt och ditt
Grannen en bit bort hade påhälsning dom snodde en nästan ny bilradio så ska sätta den på husknuten
Blir väl en massa larm när rådjuren går förbi
Det är då faan att folk inte vet vad som är mitt och ditt
Du missförstår, han grannen har ingen kamera, det är jag som ska sätta på vår husknut eftersom vi snart ska åka till värmen, kollade nu den är så känslig att den reagerar på när det regnar 555 så det blir nog att stänga av larmet i bland men då kommer väl tjuven
Du missförstår, han grannen har ingen kamera, det är jag som ska sätta på vår husknut eftersom vi snart ska åka till värmen, kollade nu den är så känslig att den reagerar på när det regnar 555 så det blir nog att stänga av larmet i bland men då kommer väl tjuven
Dom läser ju faktiskt precis vad du skrivit även om man förstår vad du menar. Jag skrattar gott Jag brukar också lyckas med meningar som betyder något annat än vad som var tänkt. Det bjuder jag på
Dom läser ju faktiskt precis vad du skrivit även om man förstår vad du menar. Jag skrattar gott Jag brukar också lyckas med meningar som betyder något annat än vad som var tänkt. Det bjuder jag på
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.