Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

En liten bild på mitt lilla bygge, hittade en ritning i teknikens värld så jag knåpade ihop denna

1667981113749.webp

Jag har aldrig byggt ett flyplan In-Ka, anledningen är att det är alldeles för mycket slantar tid samt enorma krav för att du skall komma upp i luften , och då räknar jag inte in Flyg certifikatet. Måste varit en helsikes djungel för dig som valde en kärra som inte fanns här i landet , ritningar på en Australisk kärra skrev du väl om jag minns rätt. Då blev det ytterliagre krav, hur mycket tog besiktningsmannen får att i stort sett övervaka allt du gjorde under bygget, kan ju inte vara gratis på något sätt . Jag har byggt olika flygplan i 3m klassen . Mao RC kärror med stora bensinmotorer 60 cc och Känner som jag skrev en hel del killar som byggt egna experimental flyg , och "uff" vad krångligt det var minns jag De jag känner har en adekvar utbildning i detta ämne. Jag beundrar dig som utan någon direkt skola i ämnet byggt ett så pass avancerat flyg som bilden påvisar .
För att ni andra skall veta hur besvärligt det är och imponerande att en arrendebonde bygger en sådan skönhet .
Läs och begrunda kraven och byggtid
Tekniska verksamheten – EAA Sverige :laugh2: ;)

Jag har aldrig byggt ett flyplan In-Ka, anledningen är att det är alldeles för mycket slantar tid samt enorma krav för att du skall komma upp i luften , och då räknar jag inte in Flyg certifikatet. Måste varait en helsikes djungel för dig som valde en kärra som inte fanns här, ritningar på en Australisk kärra skrev du väl om jag minns rätt. då blev det ytterliagre krav, hur mycket tog besiktningsmannen får att i stort sett övervaka allt du gjorde under bygget, kan ju inte vara gratis på något sätt . jag har byggt olika flygplan i 3m klassen . Mao RC kärror med stora bensinmotorer. Känner som jag skrev en hel del killar som byggt egna flyg , och "uff" vad krångligt det var minns jag .. jag beundrar dig som utan någon direkt skola i ämnet byggt ett så pass avancerat flyg som bilden påvisar .
För att ni andra skall veta hur besvärligt det är och imponerande att en arrendebonde bygger en sådan skönhet .
Oooh herregud börjar det snurra i konspirationskontoret nu igen, ny sanning påväg att bildas.

Jag har aldrig byggt ett flyplan In-Ka, anledningen är att det är alldeles för mycket slantar tid samt enorma krav för att du skall komma upp i luften , och då räknar jag inte in Flyg certifikatet. Måste varit en helsikes djungel för dig som valde en kärra som inte fanns här i landet , ritningar på en Australisk kärra skrev du väl om jag minns rätt. Då blev det ytterliagre krav, hur mycket tog besiktningsmannen får att i stort sett övervaka allt du gjorde under bygget, kan ju inte vara gratis på något sätt . Jag har byggt olika flygplan i 3m klassen . Mao RC kärror med stora bensinmotorer 60 cc och Känner som jag skrev en hel del killar som byggt egna experimental flyg , och "uff" vad krångligt det var minns jag De jag känner har en adekvar utbildning i detta ämne. Jag beundrar dig som utan någon direkt skola i ämnet byggt ett så pass avancerat flyg som bilden påvisar .

Varför tror du att han ljuger?
För att det är knepigare än att styra en ventilationsaggregat?

EAA är en ideell förening, besiktningsmännen en teknisk granskare å en bygg kontrollant gör det gratis men brukar betala soppa så inga stora utgifter

Vem har påstått att han ljuger , inte jag i alla fall, var har jag satt det på pränt ? :oops: Och du verkar ju inte veta det minsta om flyg med dina jämförelser

Var någonstans har du läst något om flyg där jag har varit involverad?

Det verkar som att du misstror In-Ka och inte har någon tro på att han skulle kunna bygga ett flygplan.

Jag tror absolut att In-Ka har fixat ihop ett flyg. Vad tror du i den frågan?

Var någonstans har du läst något om flyg där jag har varit involverad?

Det verkar som att du misstror In-Ka och inte har någon tro på att han skulle kunna bygga ett flygplan.

Jag tror absolut att In-Ka har fixat ihop ett flyg. Vad tror du i den frågan?
Du jämför flyg med Ventilationsaggregat om jag inte läste helt fel, det säger en del,
Om vad jag tror om In-ka, jag tror inget alls, det kan man om man vill syssla med i kyrkan

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K