Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ett lass gåvor.....

20250928_132817.webp
20250928_132843.webp

Känner mig flitig idag. Gick 7,4km skogspromenad på förmiddagen sedan kom morsan hit och fikade. Hon önskade få bilen tvättad så det ordnade jag. När grejorna ändå var framme tvättade jag min bil också. Det var dags för lite garagestädning också så nu ser det trevligare ut. Lagom träningspass idag :)

IMG_5445.webp

IMG_5446.webp

IMG_5447.webp

IMG_5448.webp

IMG_5449.webp

Bokat in oss på årets sista resa till Eckerö. Bra pris för buss och båt t o r 40 kr. Resan mellan Stockholm och Norrtälje är en trist transportsträcka.
Resan från Norrtälje till båten i Roslagen tycker jag är njutbar. Båten har bra mat och dryck. Oftast är båten full av människor som dragit sig tillbaka från arbetslivet. Trots ansenlig ålder orkar de släpa ölflaken till bussen. En form av koncentrerad motion.

Bokat in oss på årets sista resa till Eckerö. Bra pris för buss och båt t o r 40 kr. Resan mellan Stockholm och Norrtälje är en trist transportsträcka.
Resan från Norrtälje till båten i Roslagen tycker jag är njutbar. Båten har bra mat och dryck. Oftast är båten full av människor som dragit sig tillbaka från arbetslivet. Trots ansenlig ålder orkar de släpa ölflaken till bussen. En form av koncentrerad motion.
Bästa Ålandsbåten sedan Ånedinlijen försvann!

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K