Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det första jag gjorde när jag hade checkat in på hotellet var att duscha, sen ge mig ut till närmaste järnhandel för att köpa en vattenkokare så jag kan fixa mitt kaffebehov.
Ointressant info. ;D
igår var det poliser på hela torget här utanför,i morse har det flygit militärhelikopter ovanför mig. Min bror vill jag ska hålla mig på hotellet om det blir "fel" sida som vinner.
igår var det poliser på hela torget här utanför,i morse har det flygit militärhelikopter ovanför mig. Min bror vill jag ska hålla mig på hotellet om det blir "fel" sida som vinner.
Kollar på Utvandrarna på ettan. Kul grej att dom sminkat Allan Edwall grön i ansiktet när han är sjösjuk..
I övrigt är dagen sanktionerad åt att tömma flaket med öl innan kvällen 8) Risig i magen är jag med.... Kan det bero på att jag tydligen drack ur en halvpanna Baileys i går? 8)
Dumt att göra reklam här, men är det någon som känner damen i rullstol så kan jag rekomendera en svensk tillverkad rullstol.
Evighets garanti lovar jag.
Utöver det så blev jag lagom full som vanligt, fast klockan sprang förbi mig.
Dumt att göra reklam här, men är det någon som känner damen i rullstol så kan jag rekomendera en svensk tillverkad rullstol.
Evighets garanti lovar jag.
Utöver det så blev jag lagom full som vanligt, fast klockan sprang förbi mig.
Nån har ju tidigare predikat att man ska läsa trådarna innan man postar ett svar
Men fixar du ett nytt åkdon till henne så har du nog ditt på det torra.
Det är Her Royal Highness Princess Chulabhor.
Kycklingen, VET du vad klockan var när du kom hem ???
Du borde varit hemma flera timmar tidigare. En gång till och det blir utegångsförbud
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.