Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Sitter och väntar på att det lokala ATG ombudet ska öppna. Ska bli spännande att se hur många kronor det blev :)

:) Jag kan läsa här också :)
Jag tål det, det rinner av mig som vatten på en gås. Jag har vart nykter ett helt dygn nu så inga problem här inte.

"Kycklingen " sa:
:) Jag kan läsa här också :)
Jag tål det, det rinner av mig som vatten på en gås. Jag har vart nykter ett helt dygn nu så inga problem här inte.

Det var väll själva.... Nyfikna kvinna och läsa överallt!!!! ;)

Det första jag gjorde när jag hade checkat in på hotellet var att duscha, sen ge mig ut till närmaste järnhandel för att köpa en vattenkokare så jag kan fixa mitt kaffebehov.
Ointressant info. ;D

Öppnar en öl.. Klockan har ju passerat 09.00 och nån jävla självdisciplin har jag faktiskt, fast många av er inte tror det..

igår var det poliser på hela torget här utanför,i morse har det flygit militärhelikopter ovanför mig. Min bror vill jag ska hålla mig på hotellet om det blir "fel" sida som vinner.

"Kycklingen " sa:
igår var det poliser på hela torget här utanför,i morse har det flygit militärhelikopter ovanför mig. Min bror vill jag ska hålla mig på hotellet om det blir "fel" sida som vinner.
Vilken sida betraktar dom som fel? Den sida som vinner kan väl inte va fel.

"Rolf " sa:
Vilken sida betraktar dom som fel? Den sida som vinner kan väl inte va fel.

Håller med , folkets röst borde ju vara den rätta, men tyvärr så ser inte alltid Polis och militär det på det sättet

Kollar på Utvandrarna på ettan. Kul grej att dom sminkat Allan Edwall grön i ansiktet när han är sjösjuk..

I övrigt är dagen sanktionerad åt att tömma flaket med öl innan kvällen 8) Risig i magen är jag med.... Kan det bero på att jag tydligen drack ur en halvpanna Baileys i går? 8)

Funderar över detta, vad är det för fel på henne?
Her Royal Highness Princess Chulabhorn listen to the prayer performed to mark the ceremony

Pricess.jpg

ska ge mig ut och dricka och se om jag kan dricka för dom dagarna jag missat nu eller om det bara blir lagom. ;D
ha det gott alla.

"Kycklingen " sa:
ska ge mig ut och dricka och se om jag kan dricka för dom dagarna jag missat nu eller om det bara blir lagom. ;D
ha det gott alla.
Då ser vi med förväntan fram emot din återkomst lite senare. Det är ju en detaljerad redogörelse som vi vill ha.
:beer: :laugh_transparent: :beer:

Nja det kan man säga, kollade själv. Hon rasade ner för en trappa vid ett universitet och bröt lårbenet. Därför rullstol

Dumt att göra reklam här, men är det någon som känner damen i rullstol så kan jag rekomendera en svensk tillverkad rullstol.
Evighets garanti lovar jag.

Utöver det så blev jag lagom full som vanligt, fast klockan sprang förbi mig.

"Kycklingen " sa:
Dumt att göra reklam här, men är det någon som känner damen i rullstol så kan jag rekomendera en svensk tillverkad rullstol.
Evighets garanti lovar jag.

Utöver det så blev jag lagom full som vanligt, fast klockan sprang förbi mig.
Nu fick jag dej med byxorna ner
Källkod:
 :upanddown:
Nån har ju tidigare predikat att man ska läsa trådarna innan man postar ett svar :reta:
Men fixar du ett nytt åkdon till henne så har du nog ditt på det torra.
Det är Her Royal Highness Princess Chulabhor.
Kycklingen, VET du vad klockan var när du kom hem ???
Du borde varit hemma flera timmar tidigare. En gång till och det blir utegångsförbud :nod: :police:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K