Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Det blir säkert en mysig helkväll, passa du på, åren går fort, det finns fler vanliga helger för dej att vara ute med vännerna.

"Gazton " sa:
Fan , nyårsfesten inställd.. tråkigt när den varit planerad ett längre tag.. :'(

Fasen Gazton, vilken osis.

Men det sägs ju att det alltid finns något positivt i allt som händer och sker. I detta fallet slipper du ju bakruset (om du nu inte fixar det på egen hand förstås). Det är det enda jag kan glädja mig åt i min situation. :angry_transparent:

Ja eller kammar man hem storkorvan på V75:an idag. Då drar jag ner till LOS innan nyårsafton

Funderar på om man skulle byta yrke, alla fina killar lämnar ju sitt hjärta i LOS, sätter jag på mej bruna linser och färgar håret svart och också åker ner till värmen så kanske jag också kan få det bra/bättre.

"Kycklingen " sa:
Funderar på om man skulle byta yrke, alla fina killar lämnar ju sitt hjärta i LOS, sätter jag på mej bruna linser och färgar håret svart och också åker ner till värmen så kanske jag också kan få det bra/bättre.

Det lät värre än vad jag menar, ursäkta för det inlägget.

"legolas " sa:
Kyckling....Om jag får... jag håller med väldigt mycket. hade falangtanterna varit som dig, så hade thailand inte funnits, ens på kartan tror jag.

kram

Jag kan bara hålla med legolas, dina åsikter är väldigt bra!

Din gubbe kan vara lycklig han! :)

Knäckte precis upp en flaska...

images.webp

"Psydrop " sa:
Gazton va den du lova mig förra helgen?

Haha.. Tror inte det. Den här har jag längtat efter. Snart kommer det Chang till mig direkt från flyget. Kompisen landade 1700 och kommer hit med dom senare.. Grant:en är bara uppvärmning :D

mycket trött efter jobbet..

Hade samtal med min chef och det handlade om min utveckling.
Jag har fått svaret..visst det känner bra för mig att jag ska jobba som arbetsledare men inte heltid. Min chef sa att jag måste lära mig mer hur det fungera.. och om jag klarar mig med uppgift
så chefen kan ge mig vidare nästa steg. :wai:
Efter nytt år börjar det. :thumbsup:

"Phirawan " sa:
mycket trött efter jobbet..

Hade samtal med min chef och det handlade om min utveckling.
Jag har fått svaret..visst det känner bra för mig att jag ska jobba som arbetsledare men inte heltid. Min chef sa att jag måste lära mig mer hur det fungera.. och om jag klarar mig med uppgift
så chefen kan ge mig vidare nästa steg. :wai:
Efter nytt år börjar det. :thumbsup:

Grattis till jobbet

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar