Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kollar på Roger Moore och tankar hem lite filmer som kan va kul att ha en regnig dag.
Samtidigt som man är lite avundsjuk på alla som ska till LOS snart

"Rolf " sa:
Kollar på Roger Moore och tankar hem lite filmer som kan va kul att ha en regnig dag.
Samtidigt som man är lite avundsjuk på alla som ska till LOS snart

Jo, längtan tillbaka är alltid som störst när man nyss varit där...ångest har man i flera veckor efteråt.

Mvh Peter :wai:

Det är lite märkligt, frugan som var så jädra besviken i början av våra veckor där nere är den som tjatar mest om att åka och köpa hus.
Det tycker jag är bra att vi kommit på samma tåg nu.
Men det blir väl till års skiftet eller våren.

Strålande sol och hyggligt med värme. Dock är jag inte i stånd att köra bil ( Enligt Svea rikes lag) dock tar jag mig friheten att ev. låna grannens fyrhjuling ner till sjön, för en god eftermiddag.

Ligger och kollar dam fotboll Brasilien mot Australien.
Nu har vi trådar om Tobak snus brännvin och öl fattas bara lite sex så är vi hemma :laugh:

Har vart hos hårfrisörskan och fått håret tvättat,klippt ca 20 cm på längden,fönat. 250 B. :thumbsup: Fick även lite huvudmassage.

"Kycklingen " sa:
Har vart hos hårfrisörskan och fått håret tvättat,klippt ca 20 cm på längden,fönat. 250 B. :thumbsup: Fick även lite huvudmassage.
klippt ca 20 cm på längden ??? Finns det nåt annat sätt :D
Sådana priser skulle det va här hemma då skulle man se välvårdad ut för jämnan, som det nu är så är det mest som ett våldtaget utgångsfår ;)

"Rolf " sa:
Det är lite märkligt, frugan som var så jädra besviken i början av våra veckor där nere är den som tjatar mest om att åka och köpa hus. Det tycker jag är bra att vi kommit på samma tåg nu. Men det blir väl till års skiftet eller våren.

Roffe!

Är inte våra respektive underbara, först kan de sitta å sura i timmar och göra livet meningslöst för sin man, ända tills de upptäcker att den ursprungliga iden inte var så korkad.
Det samma ditt hus sökande i LOS, nu är det hon som driver på oxkärran och allt skulle varit klart i förrgår... ;D :D ;D

Jo-Be

"Jo-Be " sa:
Roffe!

Är inte våra respektive underbara, först kan de sitta å sura i timmar och göra livet meningslöst för sin man, ända tills de upptäcker att den ursprungliga iden inte var så korkad.
Det samma ditt hus sökande i LOS, nu är det hon som driver på oxkärran och allt skulle varit klart i förrgår... ;D :D ;D

Jo-Be
Du har sååå rätt. Blir man förvånd ??? NÄ :D

Sitter och väntar på det utlovade regnet, men int fan kommer det nåt än, att man inte kan lita på SMHI ;)
Får väl trösta sej med lite damfotboll ::)

Har vart och druckit öl på 4 barer, den tredje vart det kalas, den sista vart det gratis. :thumbsup:
Jag är snäll även om inte alla tror det. :D

"Kycklingen " sa:
Har vart och druckit öl på 4 barer, den tredje vart det kalas, den sista vart det gratis. :thumbsup:
Jag är snäll även om inte alla tror det. :D
Det skulle jag också vara efter 4 barer, kanske ännu snällare :D

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7