Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Det verkar bli rätt jämt, så din röst hade inte varit meningslös. Om inte annat så kunde du ju neutraliserat In-Kas skadegörelse. ;)

Slog mig att någonting med din bild var fel då det inte är högertrafik i Thailand- den blev spegelvänd. :D
Stämmer att en röst kan göra skillnad men känner ändå att det e rätt kört för landet. Kommer ta decennier att reparera alla skador som vänstern orsakat, om det ens är möjligt

Der till att även tjejen tar sitt ansvar och röstar. Jag har redan förtidsröstat

IMG_20220911_113618.webp

Hehe,

Det där med riktning och befintlighet är inte alltid så lätt. Fast man kanske skall ursäkta en gammal norrlänning (dialektala konstigheter) och en sedan länge utflyttad, deras misshandel av hjältarnas och skaldernas språk. ;)
Bättre att använda det norrländska alternativet ”vars” :)
Själv alltid haft svårt att skilja på var och vart.
Bussen till Sigtuna, vart går den? Svar: Till Sigtuna
Bussen till Sigtuna, var går den?
Svar: Från hållplats 22
Är det typ så man skall tänka?

Hej

Själv har jag varit på match med 14-års laget idag, det blev seger med hela 17-0, pinsamt mycket och jag led med motståndarlaget så jag ändrade om rejält i laget till den sista halvleken, bytte ut vår målvakt och satte honom på topp, ställde en utespelare i mål, satte vår libero och lagkapten på mittfältet och ersatte honom med vår bästa forward.

Men det hjälpte inte heller för då gjorde vår mittback 7 mål och våran målvakt som fick spela på topp gjorde ytterligare 2 mål, så mina försök att jämna ut matchen misslyckades , det var verkligen stolpe in för oss idag, nästan allt fungerade perfekt.

Mvh isan lover

Ser man till vunna och förlorade mandat blir det intressanare än i % av rösterna.

SD är den största vinnaren med 17% fler nya mandat.
Även S går framåt med +8% samt skrällen MP som får +12,5% fler stolar i salen.

Övriga får färre mandat och sämst för C som tappar -23%, V -18%, KD -14%, L -20% och M -3%.

Bara ett annat sätt att se på det preliminära resultatet.

Utifrån vinnarna blir det S, SD och MP som får regera tillsammans med 199 mandat ;) :cool:

Jag jobbade på Gålöbasen fram till den las ner och vi flyttade in till Berganäs
Riktigt fint där ute, fiskat mycket runt omkring i den delen av skärgården. Bodde på Djurö Värmdö och hade en större båt där som vi låg ute med veckovis och även en månad ibland. I Svenska skärgården har jag nog varit på de flesta kobbar, Från Grisslehamn och ned till Västervik

Riktigt fint där ute, fiskat mycket runt omkring i den delen av skärgården. Bodde på Djurö Värmdö och hade en större båt där som vi låg ute med veckovis och även en månad ibland. I Svenska skärgården har jag nog varit på de flesta kobbar, Från Grisslehamn och ned till Västervik
Brukar stå mycket ryssar på östsidan av Gålö och rycka strömming bl.a
Men en jävla väg att pendla längs varje dag fram och tillbaka vintertid. Smal, krokig, fullt med rådjur på vägen etc
Så såg det ut sista året där ute

2018-03-05 20-32-22_0131.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7