Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

På Emmmpeeeeärrrr (MPR) finns en kille som kallar sig just Boeing 747! ;)
Han var på plats.

20221025_124755.webp

Fanns en påbörjad B747 Kafe i Korat för tio år sedan.

Även en nordväst om Bangkok efter väg 346 stod en kärra.
Det stod en B747 inte långt från @Nam Falang också, något längre åt sydväst. Jag tror den är borta nu. Den kom från U tapau efter att Thai air hade tömt den på delar. Undrar om de bara satte ihop den temporärt för att sedan kunna köra den till "slutkund".

Det var två st 747 från början, en vart ihopsatt nu verkar det ligga kvar kanske en hel kärra i delar enligt Google maps.

12°43'30.3"N 100°54'28.7"E

Det stod en B747 inte långt från @Nam Falang också, något längre åt sydväst. Jag tror den är borta nu. Den kom från U tapau efter att Thai air hade tömt den på delar. Undrar om de bara satte ihop den temporärt för att sedan kunna köra den till "slutkund".

Det var två st 747 från början, en vart ihopsatt nu verkar det ligga kvar kanske en hel kärra i delar enligt Google maps.

12°43'30.3"N 100°54'28.7"E
Japp jag svängde faktiskt in där och tittade när dom plockade ned kärran men detta var för några år sedan.

Jag var där när de lappade ihop delarna. Det var ingen där då så jag klättrade in. Så detta är från 2018, inte just nu men nån kanske gillar dem.

IMG_20180203_135132.jpg

IMG_20180203_133336.jpg

IMG_20180203_135537.jpg

IMG_20180203_135557.jpg
Aha coolt. Jaha det var 2018. Ja det känns rätt. Det var folk där när jag svängde förbi. Två hundar också varav den ena jagade mig. Hade ingen lust att bli biten så fick lura den rackarn. Därav blev det inga foton. Såg planet från 332an och blev nyfiken.
Jo vi har huset väldigt nära där planet var.

Chayapoon är ju vid soi beukaw där syndens näste fortsatt lever kvar, lätt att undvika som barnfamilj.
Indierna var väl i Juli-Aug dom var här, inte sett några direkt nu?
Var väl nån kampanj då?

Jag har bott i Pattaya i mer än 12 år och känner inte igen mig i din beskrivning av stan, men du vet väl mest som vanligt ? Var bor du förresten ?
Beskrivning av livet i Pattaya kommer från en boende i Pattaya som du nog känner till.
Paradis för barnfamiljer och världens bästa beach.
Själv har jag en lucka på 6 år, och då var det Sin City i världsklass.

Beskrivning av livet i Pattaya kommer från en boende i Pattaya som du nog känner till.
Paradis för barnfamiljer och världens bästa beach.
Själv har jag en lucka på 6 år, och då var det Sin City i världsklass.
555555.
Jag skriver att för barnfamiljer är det lätt att undvika idag då det är mer koncentrerat till walkingstreet och soi beukaw samt soier i anslutning.
Inga problem för oss att ta oss runt i Pattaya utan att se något av det här.
Pattaya är så mycket större än så, du behöver inte vrida på allt jag skriver.
Sen förstår du inte när jag skriver världens bästa strand kanske tom universums så är det up to you om du tar det på allvar 555555.

555555.
Jag skriver att för barnfamiljer är det lätt att undvika idag då det är mer koncentrerat till walkingstreet och soi beukaw samt soier i anslutning.
Inga problem för oss att ta oss runt i Pattaya utan att se något av det här.
Pattaya är så mycket större än så, du behöver inte vrida på allt jag skriver.
Sen förstår du inte när jag skriver världens bästa strand kanske tom universums så är det up to you om du tar det på allvar 555555.
Nej det du skriver tar jag absolut inte på allvar.

Pattaya lever fortfarande kvar som Sin City även om det är mindre.
Få städer som kan leverera samma utbud förrutom delar av Bangkok som är klasser dyrare och bättre.

Nej det du skriver tar jag absolut inte på allvar.

Pattaya lever fortfarande kvar som Sin City även om det är mindre.
Få städer som kan leverera samma utbud förrutom delar av Bangkok som är klasser dyrare och bättre.
Jag har aldrig påstått något annat, jag har bara skrivit att det är enklare idag än för 12 år sen som barnfamilj att undvika den här delen då den blivit mer koncentrerad idag.
Idag är det väldigt enkelt för en barnfamilj bo i staden och undvika detta.
Idag finns det mycket mer familjeinriktat i staden, och man ser mer barnfamiljer idag, helst uppåt Pratumnak än vad man gjorde för 12 år sen då det bara var äldre herrar och ryska stora biffar typ....
Väldigt mycket thai som börjat åka hit på helgerna med, många restauranger som fylls med Bangkokthai på helgerna.
Inget annat har jag skrivit och aldrig skrivit att barer, gogo etc lagt ner, tvärtom Soi Beukaw nu är det väl 10gngr mer än för 12 år sen.

Svärfar fick uppleva en kvälls strandliv och blev lycklig. Det var länge sedan han besökte en strand. Vi dukade upp med mycket lokalt framställd mat. Det finns i överflöd på gatan vid stranden. Själv fick jag i mig några Chang. Det kändes behagligt. Nu ska jag gå igenom nyhetsflödet på balkongen och hoppas slippa myggor. I morgon blir det återfärd till BKK:

Har sett några kineser men inga ryssar. Inte så många turister här.

Svärfar fick uppleva en kvälls strandliv och blev lycklig. Det var länge sedan han besökte en strand. Vi dukade upp med mycket lokalt framställd mat. Det finns i överflöd på gatan vid stranden. Själv fick jag i mig några Chang. Det kändes behagligt. Nu ska jag gå igenom nyhetsflödet på balkongen och hoppas slippa myggor. I morgon blir det återfärd till BKK:

Har sett några kineser men inga ryssar. Inte så många turister här.
Haha, jag kommer ihåg när svärfar kom hit och hälsade på för första gången och vi tog med honom till Koh Larn. Gubben som aldrig sett havet förr blev som ett litet barn på nytt när han kullrade runt i vågorna invid stranden, det var härligt att se.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K