Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Inte ett jädra dugg och täner inte göra nåt heller. Ska bara vara efter att ha haft folk här sen före jul.
Ha en bra fortsättning på det nya året era tokstollar.

"Kycklingen " sa:
Nu har det blivit dags att hälla upp den andra glögg satsen på flaskor.

Och jag säger det bara en gång, skyll er själva som har läst receptet och tycker om glögg men inte vågat göra (sätta) en sats.
Om ni visste vad ni har gått miste om. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Den är säkert superb, det är bara min lättja och bekvämlighet som hindrar mig. Bara att erkänna!!

Jag har kokat strömming tillsammans med ris, normalt brukar jag lägga i havregryn för att få rätt konsistens. Men den var slut så det blev ris.

Maten är inte till mig :)
Katterna ska få dela systerligt om den, kalas mat för dom.

"Kycklingen " sa:
Jag har kokat strömming tillsammans med ris, normalt brukar jag lägga i havregryn för att få rätt konsistens. Men den var slut så det blev ris.

Maten är inte till mig :)
Katterna ska få dela systerligt om den, kalas mat för dom.
Har du lika korkade katter som vi, som inte vet vad man gör med en rå fisk :)

"Rolf " sa:
Har du lika korkade katter som vi, som inte vet vad man gör med en rå fisk :)

Ja, det har jag :)

Jag hade en "hittekatt" en gång, hon visste vad man gjorde.
Jag brukade spara alla små mört och abborrar som jag fiskade, la dom en och en i frysen.
Hon hade kalas varje lördag, hon blev 16-17 år.

"Kycklingen " sa:
Ja, det har jag :)

Jag hade en "hittekatt" en gång, hon visste vad man gjorde.
Jag brukade spara alla små mört och abborrar som jag fiskade, la dom en och en i frysen.
Hon hade kalas varje lördag, hon blev 16-17 år.
Ja dom är roliga våra bara slikar på dom och kollar bedjande på oss, gör nåt!!
Ja det är gammalt för en kisse, vår mamma är 14 i år och ungarna 8

I kväll skall det tittas på minnesprogrammet om Tio i Topp. Det blir säkert en höjdare med många gamla godingar.

Bara att sjunka in i nostalgin!! :)

Vad gör ni CM:are??

Ett strilande regn gör oss sällskap i dag.

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=11.969805,102.313800

ImageUploadedByTapatalk1325573740.950815.jpg

Får du ha den så länge? Lyckost!! Jag är förvisad till TV-soffan, skall titta på andra delen om regalskeppet Vasa. Riktigt bra faktiskt!! :thumbsup: :thumbsup:

Frugan skall på SFI och grabben på Fritids. Tösen och jag åker iväg till Farsan ett par timmar. Sen stundar ju helgen.... 8)

Ska iväg me tanten till skattemyndigheten nu på morgonen o titta in snabbt på jobbet
sen hoppas ja att batteriet till kameran kommer så ja kan börja o kolla va som ska läggas upp på nätet :)

Tittar pa det vackra huset du har byggt :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:.
Gillar ej dessa farang hus,som dom bygger pa samma omrade.Alla hus ser lika dana ut :thumbsdown: :thumbsdown:

Håller med dig Pekka, vi har själv ett äkta thaihus. Skall vi bygga någon gång så blir det en mix á la Glimten66.

Thailand 414.jpg

"Berralund " sa:
Håller med dig Pekka, vi har själv ett äkta thaihus. Skall vi bygga någon gång så blir det en mix á la Glimten66.

:wai: Tack Pekka & Berra ja dom hus som e i dom olika omådena e inte min stil lika dant me dom hus som många thai kör me man ser dom i alla byar när folk bygger nytt

gillar själv en mix av thai/falang

Vakna tidigt o nu packar väl snart gumman för kvällens Birka kryssning me ett par kompisar till oss så ja får väl försöka lära henne alla finska dancer under dagen hon kommer nog att tro att det är som deras Mor lamm :)

lovar att dansar hon ska ja använda tapatalken direkt några bilder ska de nog bli från sjön

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K