Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Får väl bli lite tv nu när man skall slappa i 3 veckor, Stranger Things började jag att kolla på igår.
Får se om blir skridskor imorrn, det beror på om vädret tillåter stod det på hemsidan, idag vart det stängt, inga får befinna sig i hallen när taket skottas stod det.
Annars om det är öppet tänkte jag att frugan och ungarna kan hålla till i ishallen också tar jag en tur i skidspåren, ligger på samma ställe.

Får väl bli lite tv nu när man skall slappa i 3 veckor, Stranger Things började jag att kolla på igår.
Får se om blir skridskor imorrn, det beror på om vädret tillåter stod det på hemsidan, idag vart det stängt, inga får befinna sig i hallen när taket skottas stod det.
Annars om det är öppet tänkte jag att frugan och ungarna kan hålla till i ishallen också tar jag en tur i skidspåren, ligger på samma ställe.
Samma här men På Spåret kl 20 är obligatoriskt, kanske en liten stänkare också. Imorgon eftermiddag sker en förvandling till innebandysupporter när jag sätter mig på tåget till Göteborg. Go Kävlinge IBK! Hemresa måndag.

Hur mycket snö har ni fått när taket behver skottas 1m då är det läge för ett träningspass med allsidig motion och man tjänar pengar samtidigt

Meckat till remouladsås.
20260103_085803.webp

Ångkokt grönsaker.
20260103_091443.webp

Hundarna ska ha att.
20260103_092726.webp

Här i ett hus ute på stora vägen en bit från oss skedde en olycka, föraren av lastbilen var påverkad av både alkohol & narkotika.
Tappade kontrollen av fordonet & körde rakt in i huset och vidare in i ett förråd där det tog stopp.
En 78 åring boendes i kåken strök tyvärr med :(

20260103_175023.webp

Grabben gymmar och jag sitter och väntar i kafeterian. Min motion består i snöröjning. Får fortsätta när jag kommer hem. Den hårda blåsten gör att snön nästan är meterdjup på vissa ställen. Endast 2 minusgrader så den är tung som f…n.

1767442006706.webp

1767442023549.webp

1767442034550.webp

1767442043402.webp
Vardagsmotion & gratis är den också:)
Bara önska lite till och även lika mycket i feb och mars ...

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K