Veckans ord

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Rolf " sa:
Skål på dej själv, Livet leker med Knasen och Päronsoda. Inga kravaller eller mord på min tomt, vad jag vet :D ;D
Var precis ute och kollade. Inga bilbränder på min tomt. Ska nu leta mig en ny fru efter ett tips från glimten Går in på www.fettafalangkärringar. Nu ;)

"areeya " sa:
Finns många olika uttalanden om varför placerarna ratar kronan. "kronsuget" är det minsta sedan förra sommaren.Man tror bla att orsaken är lägre styrränta framledes.Och sedan mars i år har kronan tappat 3,5 %.
Och på grund av att oron för att växelkursen skall bli svagare är placerarna beredda att betala mer för rätten att sälja än köpa.
Vi lever just nu i en orolig ekonomisk värld och sannolikheten är nog stor att vi får mindre baht för den svenska kronan framledes!! Tyvärr!!

Om dom inte höjer styrräntan så kollapsar kronan och om dom höjer räntan så kollapsar lånttagarna i hus och bostadsrätter. Godnatt jord.

Areeya

"magnusjansson " sa:
Var precis ute och kollade. Inga bilbränder på min tomt. Ska nu leta mig en ny fru efter ett tips från glimten Går in på www.fettafalangkärringar. Nu ;)

;D ;D ;D ;D.....di ä dyre i dreft..köster för mye....bifogar ett alternativ...

100_3477.jpg

"glimten66 " sa:
Har han inte råd me får hitta någe billigare ;)
nej denna blir perfekt. Hon kan bli min pokal. Bor hon i issan med ett par rai. Så ska bygget stå klart till hösten.

"magnusjansson " sa:
Ser bra ut, vet du om det finns några rai så jag kan bygga ett stortfettfalanghus

Enl min fru har denna "dam" många rai...aldrig varit gift...bor i ett ruckel...i stort sett aldrig lämnat byn...omkring 90 år!!...hon sa till min fru förra året...skaffa mig en farang.. ;D ;D ;D ;D..röker inte, dricker inte och säkert inget annat..här Magnus Jansson..här har du framtiden i Isaan ;D ;D ;D..bättre än //redigerat//. :nod:

Areeya

Varning för nedlåtande ordval

JA trodde man skulle skrika idag! Men Gnaget spelade 1-1 och hästen var 2 à typisk. NEJ dag. Men det blir bättre imorgon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
3 K
Anonymius
A
A
Svar