Vilka behöver rapportera och vilka behöver inte rapportera 24h.

StefanXErixon

Forumräv
Du verkar ha en lång karriär, 30 år som utvecklare, en lång militär karriär, sen var det väl en tid som företagsledare och konsult.
Inget inom livsmedelsindustrin också för att få ett komplett CV?
Den outbildade expediten på Telia installerade den datoriserade telefonväxeln åt SCA med 6000 anknytningar bara i Sverige och skötte den via ett serviceavtal.
Lite mer än vad en fänrik får ansvar över.
Tallens tvillingbrorsa kanske?

StefanXErixon

Forumräv
Vilka moibiler är det Stefan , vill veta så jag kan välja bort dem .. Om du vet att det finns så vet du kanske även vilka ??
För att inte behöva bekymra dej så ska du välja en mobil med urtagbart batteri, för de har visst inte den funktionen........
Funktionen ska finnas i några av de som har inbyggt batteri..

StefanXErixon

Forumräv
Ett litet tips är att du ser till att detta blir raderat och inlägget som kan tolkas som att du bor i Thailand och arbetar via internet, du kan åka dit om fel personer ser detta!

Senast redigerad av en moderator:

Joker

Forumveteran
Läs inlägg #504, jag har inte mera info just nu men kan ställa frågan nästa gång jag träffar en av dessa.
Jag är tveksam till att detta funkar på alla NORMALA nallar , men är den manipulerad med ett extra chip som skickar infon , ja, då funkar detta säkert , du kan väl tänka dig att det blir ett helvetes liv om tillex Samsung medvetet skulle ha denna funktion världen över

StefanXErixon

Forumräv
Jag är tveksam till att detta funkar på alla NORMALA nallar , men är den manipulerad med ett extra chip som skickar infon , ja, då funkar detta säkert , du kan väl tänka dig att det blir ett helvetes liv om tillex Samsung medvetet skulle ha denna funktion världen över
Enligt dessa killar så finns det mobiler som de högsta inom företaget inte får ha, inte deras familjemedlemmar heller, detta litar jag på, det är deras arbete.
Jag har en S3.....

Wavis

Medlem
För att inte behöva bekymra dej så ska du välja en mobil med urtagbart batteri, för de har visst inte den funktionen........
Funktionen ska finnas i några av de som har inbyggt batteri..
Liten undran då ,, om mobilen har slut på batteriet,, eller om man tar ut simkortet , vad kan de göra då ? , inte för jag e kunnig men låter osannolikt

StefanXErixon

Forumräv
Bryr mig inte , Vill någon logga o kolla min mob eller lap så e fördel för mig , Bara o fråga de som loggade mig vart jag var i helgen . ;) ;)
I Sverige bryr inte jag heller mej, har en dosa i min jobbil som loggar var jag är konstant, i Thailand och andra suspekta skitländer så är jag nog lite mer restriktiv med att lämna för mycket info.

Liknande trådar

Topp