Dagens bild

Du har det bra du.
emoji6.png

Kikar runt i Svedala lite och första stoppet blev Gränna. Nu står vi vid Bergs slussar å jag väntar på att maten ska bli klar.
e2etyjy6.jpg

Är det bra backar där första bilden är tagen så kan det vara bäst, åka skidor är ju aldrig fel.

"Jonas " sa:
Är det bra backar där första bilden är tagen så kan det vara bäst, åka skidor är ju aldrig fel.
"b-tung " sa:
Snart är vi här...

Eller här

Vad är bäst enligt er---?
Jag hade tagit nr1, om det är nåt jag saknar så är det riktig vinter med mycket snö och bra skidåkning. Faktum är att jag har ett helt sprillans nytt skidset med grymma pjäxor, skidor ja nytt allt som jag aldrig hann använda. Tanken var att åka med en dåvarande svensk tjejen till Österrike, biljett var bokad å klar. Men så helt plötsligt fick hon för sig att även hennes 17 årige tykna ungjävel till son också skulle bo hos mig fast det var uppgjort att han inte skulle det utan bo kvar med sin far och bara dottern bo med oss. Då slängde jag ut hela högen och stack till Thailand istället och här blev jag kvar ;D
Men som sagt saknar skidåkningen.

Är ju oftare grönare gräs på andra sidan. Har man vinter så gillar man strand. Har man värmen kanske man saknar riktig vinter.

Jag saknar stranden.

Det är bättre bo vid stranden flyga till vintern när lusten faller på och åka lite skidor och sen åka hem till stranden igen istället för tvärtom ;)

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar