Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag hade tagit nr1, om det är nåt jag saknar så är det riktig vinter med mycket snö och bra skidåkning. Faktum är att jag har ett helt sprillans nytt skidset med grymma pjäxor, skidor ja nytt allt som jag aldrig hann använda. Tanken var att åka med en dåvarande svensk tjejen till Österrike, biljett var bokad å klar. Men så helt plötsligt fick hon för sig att även hennes 17 årige tykna ungjävel till son också skulle bo hos mig fast det var uppgjort att han inte skulle det utan bo kvar med sin far och bara dottern bo med oss. Då slängde jag ut hela högen och stack till Thailand istället och här blev jag kvar ;D
Men som sagt saknar skidåkningen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.