Dagens bild

2 av mina katter.

image.webp

Så fina fina är. Är dom vita döva?
Är det mer vita katter innanför staketet?
Är fu i Thailand eller Sverige? Jag tänker mer på att alla dina är långhåriga.
Jag har en norsk skogskatt (grå) hon påminner om din dom låg på bordet.
Underbara självständiga sällskapsdjur.

Denna tjejen var gift med en svensk man, hon jobbade på en marknad i khao lak med att sälja supergoda (men små) kebab.

image.webp

"Kycklingen " sa:
Så fina fina är. Är dom vita döva?
Är det mer vita katter innanför staketet?
Är fu i Thailand eller Sverige? Jag tänker mer på att alla dina är långhåriga.
Jag har en norsk skogskatt (grå) hon påminner om din dom låg på bordet.
Underbara självständiga sällskapsdjur.

Mamman är vit ( pappan med ) hon fick 4ra ungar 3 vita och 1 svart ,1 vit dog,och 1 har ett blått öga och ett gult ,hon är döv , det är den döva innanför staketet ,vi är i Thailand på vintern och Sverige på sommarn :-))

Nu är den såld för jag hade inga papper på den men den har fått vara med om mycket från Malaysiska gränsen upp till Burma och Laos gränsen. Så jag har Kambodja gränsen kvar att uppleva.

MC.webp

Lite foton från Svalbard.

1: bössan har ett eget fodral

2: lägg märke till klistermärket i fronten(Thai trafikpolisens logga)

3: och så en solnedgång i Björndalen, jag till höger i bild

IMG_2792.webp

IMG_2828.webp

1908239_10201657766914676_634232098_n.webp

Här är en sjöman i sitt esse, landstigning i ett träsk Honduras lossa gasolja till en Amerikansk bas ute i djungeln landet var statslöst vid tillfället ud varnade Svenska från att ens vistas utomhus eftersom kriminella gäng styrde allt presidenten gömde sig i Braziliens ambassad.

13546_176039683750_2381996_n.webp

Golden Tree Snake ägg som rasade ner när jag klippte palmblad så dom fick kläckas först sedan släppte jag ut dom.

orm1.webp

"Jonas " sa:
Här är en sjöman i sitt esse, landstigning i ett träsk Honduras lossa gasolja till en Amerikansk bas ute i djungeln landet var statslöst vid tillfället ud varnade Svenska från att ens vistas utomhus eftersom kriminella gäng styrde allt presidenten gömde sig i Braziliens ambassad.

Hon till vänster såg trevlig ut.

Far (40 år) och dotter (7 mån). Indotestudo elongata landsköldpadda starkt utrotad, Jag föder upp ungefär 2 - 6 ungar per år och det beror på hur vädret är. Har släppt ut i naturen 19 st. Har tillstånd av kommunen att ha dom hemma och att ta dom i bilen när vi åker ner till söder eller upp till norr. Man kan ha tillstånd att ha dom hemma men när du tar dom i bilen så kan polisen ta dig för smuggling så dom kräver att man ska anmäla det hos polisen innan man tar dom med sig.

SAM_3902.webp

Dagens bild får bli på min sura katt som tycker att jag har gått igenom henne tillräckligt idag när jag kollade om hon har fått med sig några fästingar hem när hon är ute på sin promenad. Hon var så sur att hon räckte ut tungan åt mig..

image.webp

"Kycklingen " sa:
Dagens bild får bli på min sura katt som tycker att jag har gått igenom henne tillräckligt idag när jag kollade om hon har fått med sig några fästingar hem när hon är ute på sin promenad. Hon var så sur att hon räckte ut tungan åt mig..
haha hon ser ut för att va riktigt sur på dig :-)) men fin katt !

Jag har en hund som inte ville ha den här på sig men matte tyckte det.

Koira.webp

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37